Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:35:45 GMT

هفت هزار انشعاب جدید گاز در لرستان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۲۷۳

هفت هزار انشعاب جدید گاز در لرستان واگذار شد

کرم گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد مشترک جدید ۵۵۰ انشعاب به صورت رایگان و در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی لحاظ شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: روستاهای گازرسانی شده استان تا سال ۹۲ معادل ۲۹۳ روستا بوده که در طول ۲ دوره دولت تدبیر و امید یکهزار و ۴۳۴ روستای واجد شرایط، به این تعداد اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی افزود: این خدمت با رشد ۴۹۰ درصدی نسبت به سال ۹۲ یک اقدام بزرگ و اساسی برای تحول و توسعه روستاها محسوب می شود و اکنون تعداد روستاهای گازرسانی شده لرستان به یکهزار و ۷۲۷ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد اشتراک روستایی گاز استان تا سال ۹۲ معادل ۵۹ هزار و ۳۱۷ مورد بوده که با اضافه شدن ۹۷ هزار و ۵۰۶ اشتراک جدید طی سال ۹۲ تا کنون به ۱۵۶ هزار و ۸۲۳ مورد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان رشد تعداد مشترکان گاز روستایی ازسال ۹۲ تاکنون را ۵۴ درصد عنوان کرد و ادامه داد: ضریب گازرسانی روستایی استان تا قبل از دولت تدبیر و امید ۴۱ درصد بوده و در حال حاضر ۸۹ درصد می باشد.

گودرزی در خصوص گازرسانی شهرهای استان نیز گفت: سال ۹۲ تعداد شهرهای بهره مند از خدمت گاز در لرستان ۲۰ مورد بوده که تا سال گذشته ۶ شهر به این تعداد افزوده شده و هم اکنون کار گازرسانی به شول آباد الیگودرز به عنوان آخرین شهر بدون گاز، در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد اشتراک های شهری از ۲۹۴ هزار و ۱۱۳ مورد به ۳۸۷ هزار و ۷۹۷ مورد رسیده به این معنا که طی حدود هفت سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۴۸ اشتراک جدید گاز در شهرهای استان ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: ضریب نفوذ گازرسانی شهرهای استان در سال ۹۲ معادل ۹۷ درصد بوده که اکنون ۹۹.۸ درصد می باشد.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران توسعه ایران گاز رسانی اختصاصی ایرنا توسعه روستایی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران توسعه ایران گاز رسانی اختصاصی ایرنا توسعه روستایی لرستان شرکت ملی گاز ایران توسعه ایران گاز رسانی اختصاصی ایرنا توسعه روستایی لرستان اخبار کنکور سال ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • تولید سالانه ۱۶ هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است