Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:33:22 GMT

غیبت قدوس او را به برنتفورد نزدیکتر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۲۸۰

غیبت قدوس او را به برنتفورد نزدیکتر کرد

طبق گزارش روزنامه تلگراف، برنتفورد پس از غیبت بازیکن خط تهاجمی آمیان در دیدار این تیم برابر پاریس به جذب سامان قدوس مهاجم این تیم نزدیکتر شده است.

به گزارش" ورزش سه" اوایل تابستان امسال، گزارش هایی درمورد علاقه و مذاکره برنتفور با سامان قدوس به گوش رسید. زنبورها که پیش از این اقداماتی را برای جذب مهاجم ایرانی انجام داده اند ، کماکان در صدد این انتقال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت انگلیسیthe72   به نقل از تلگراف گزارش می دهد که برنتفورد بعد از غیبت در بازی آمیان برابر پاریس ، به جذب قدوس نزدیکتر شده است. این بازیکن 27 ساله در این بازی به میدان نرفت و آمیان با شکست 2 بر یک برابر اف سی پاریس دومین شکست فصل خود را تجربه کرد.

 


برنتفورد پس از اینکه اولی واتکینز هافبک تهاجمی و مهاجمش به آستون ویلا رفت حالا ممکن است سعید بن رحما دیگر بازیکن تهاجمی اش را از دست بدهد و این باعث شده تا تیم انگلیسی تلاش بیشتری را برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی انجام بدهد.


درمورد سامان قدوس باید گفت این بازیکن بیشتر دوران حرفه ای فوتبالش را سوئد گذرانده و پس از حضور در آکادمی بونکفلو در تیم های ترلبورگز ، سیریانسکا  و اوسترسوند بازی کرده است. او در سال 2018 به آمیان فرانسه رفت و از آن زمان 37 بازی برای این تیم انجام داده است. قدوس  5 گل زده و 5 پاس گل هم به همتیمی هایش داده است.


همچنین سایت the72 در پایان این گزارش یک نظرسنجی را از مخاطبانش درباره حضور سامان قدوس در برنتفورد یک نظر سنجی گذاشته است که الان در حدود 78 درصد از مخاطبان در این نظرسنجی به انتقال مهاجم ایرانی به برنتفورد رای مثبت داده اند.

 

آمیان سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آمیان سامان قدوس سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان سامان گفت: در این طرح جمعی از دوستداران طبیعت، ورزشکاران رفتینگ، جوانان عضو هلال احمر و کارکنان محیط زیست با همکاری کارکنان شبکه بداشت و درمان شهرستان سامان مشارکت داشتند.
رحیمی افزود: شرکت کنندگان اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله‌های رودخانه زاینده رود و حریم آن کردند.

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!