Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@15:15:46 GMT

واردات مواد اولیه صنعتی نیازمند نظارت ویژه است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۳۸۸

واردات مواد اولیه صنعتی نیازمند نظارت ویژه است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: روند واردات مواد اولیه‌ای که مورد استفاده واحدهای صنعتی و تولیدی است نیاز به نظارت ویژه دارد تا از انحصار و مباحث مختلف متاثر نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی‌اصغر جمعه‌ای افزود: سیستم نظارتی باید بر ورود کالاهای وارداتی ویژه واحدهای تولیدی که در دست عده‌ای خاص است، نظارت ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نظارت بر ورود مواد اولیه وارداتی انحصاری بر روند تولید محصولات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان و قیمت تمام شده آن‌ها تاثیر بسزایی دارد.

وی بیان کرد: قیمت تمام شده معقول محصولات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان سبب تاثیرگذاری بر روند توزیع و عرضه و در پی آن قیمت‌های قابل قبول برای مصرف کننده می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر، قدرت خرید مردم برای مصرف کالای ساخت داخل واحدهای تولیدی با مشکل روبرو است که نظارت ویژه دستگاه‌های نظارتی بر ورود کالاها مقدمه‌ای برای رفع این دغدغه بنگاه‌های صنعتی است.

به گفته وی، دقت نظر دستگاه‌های نظارتی به منظور کاهش نیافتن بیش از پیش قدرت خرید مردم و جلوگیری از آن ضرورت دارد.

جمعه‌ای به ضرورت پرهیز از تصمیمات خلق الساعه تاکید و اضافه کرد: ثبات در تصمیمات و سیاست‌های تجاری به دور از کش‌ مکش‌ها، بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای صادرات محور را کاهش می‌دهد.

استان سمنان یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور است و با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر سهم قابل توجهی در رونق چرخه اقتصادی کشور دارد.

صنعت و معدن ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظارت واردات مواد اولیه صنعتی اتاق بازرگانی سمنان واحدهای صنعتی استان سمنان نظارت ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیسی به سمنان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ طی سفر استانی به سمنان سفر کرد و د آیین بهره برداری از چند کارخانه و تولیدی حضور پیدا کرد.

ورود به استان سمنان خوش آمد گویی مادر شهید به رئیس جمهور صحبت‌های رئیسی در بدو ورود به سمنان خوش آمد گویی مقامات استانی به رئیس جمهور در فرودگاه طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان استقبال متفاوت مردم سمنان از رئیس جمهور استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان

دیگر خبرها

  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد