Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می ‌گوید از وضعیت آندره ‌آ استراماچونی برای بازگشت به جمع آبی ‌پوشان اطلاعاتی ندارد.

جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل غیبت چندین تن از اعضای هیات مدیره برگزار نشد. حجت نظری و بهمن نیکخو در این باره توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش طرفداری، حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، درباره جلسه ‌ای که روز دوشنبه قرار بود در دفتر کاری او برگزار شود،‌ به ایسنا گفت:‌

ما به طور متوسط دو هفته یک بار و در بعضی مواقع هفته ‌ای یک بار جلسه داریم و بر اساس یکی از مصوباتی که وجود داشته است، ما توافق کردیم تا در روزهای دوشنبه عصر، به صورت یک هفته‌ در میان و گردشی، جلسه‌ ای در دفاتر اعضای هیات مدیره برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود که بنده میزبان اعضای هیات مدیره باشم. ما از ساعت 14:30 روز دوشنبه منتظر عزیزان شدیم اما به دلیل اینکه آقایان سعادتمند، زبده و عبدیان در جلسه غایب بودند و جلسه به حد نصاب خود نرسید،‌ جلسه تشکیل نشد.

 

نظری ادامه داد:‌

در این جلسه،‌ بنده، آقای خلیل ‌زاده و آقای نیکخو، دبیر جلسه حضور داشتند و به خاطر اینکه جلسه به حد نصاب خود نرسید، ما هیچ مصوبه ‌ای نداشتیم. تنها صحبتی که داشتیم و به هیچ وجه مصوبه ‌ای نمی‌ توانیم برای آن داشته باشیم، پیرامون مسائل کارگزار باشگاه بود. پیشنهاد مدیرعامل مبنی بر فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه است و در ادامه این پیشنهاد،‌ صحبتی در خصوص کارگزار بعدی و جایگزینی با کارگزار فعلی باشگاه مطرح شد که فقط این اظهارات در حد حرف است و ما در این مورد هم خیلی صحبت نکردیم.

او در خصوص وضعیت آندره ‌آ استراماچونی و صحبت‌ های بهمن نیکخو مبنی بر اینکه تا 48 ساعت آینده تکلیف این مربی برای حضور در استقلال مشخص می‌ شود، گفت:

من مصاحبه آقای نیکخو را ندیدم و نمی ‌دانم چه صحبتی مطرح شده است. در جلسه روز گذشته هم هیچ صحبتی مطرح نشد. ما انتظار داشتیم که آقای سعادتمند درباره وضعیت آقای استراماچونی توضیحاتی را ارائه دهند که البته ایشان تشریف نیاورند و با  توجه به اینکه آقای نیکخو بیشتر با آقای سعادتمند در ارتباط هستند، فکر می‌ کنم ایشان اطلاعات بیشتری در این رابطه داشته باشند.

بهمن نیکخو مشاور مدیرعامل استقلال دیروز (دوشنبه 24 شهریور) در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه هیات مدیره خبر داد و گفت:

جلسه طبق روال هر هفته به صورت منظم و مرتب برگزار شد که به فراخور در مکان‌ های پیش ‌بینی شده از قبل انجام می ‌شود. در این جلسه آقای حجت نظری میزبان بودند. در ارتباط با قرارداد بازیکنان و معوقات، جذب بازیکنان و همینطور موضوعات دیگر صحبت ‌های انجام شد.

این در حالی است که حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه اسقلال اذعان کرد هیچ جلسه ‌ای و هیچ مصوبه ‌ای انجام نشده است و باید دید دلیل تضاد اظهارات مسئولان باشگاه استقلال درباره برگزاری جلسه هیات مدیره از کجا ناشی می ‌شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال خواهان قطع همکاری با فولاد متین شد باشگاه استقلال با یک شرکت تجاری قراردادی 8 میلیاردی امضا کرد خلیل زاده و حجت نظری تنها اعضای حاضر در جلسه بی نتیجه هیات مدیره استقلال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال عضو هیات مدیره حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • سخنگوی دولت: مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد