Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:49:08 GMT

نقره‌داغ کردن یک قصاب متخلف در رودسر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۸۳۸

نقره‌داغ کردن یک قصاب متخلف در رودسر

حمید سرهندی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر اظهار کرد: اکیپ‌های نظارت دامپزشکی رودسر به‌طور مستمر از مراکز کشتار، نگهداری محل و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازرسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک قصاب متخلف در رودسر توسط بازرسین شبکه دامپزشکی به دادگاه معرفی شد، افزود: این واحد متخلف به علت کشتار و عرضه غیرمجاز دام به ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی رودسر رعایت اصول بهداشتی به لحاظ تأمین سلامت عمومی جامعه و صیانت از حقوق شهروندان را ضروری خواند و گفت: طبق قانون و به‌منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک، کلیه دام‌های کشتار قبل و بعد از کشتار توسط بازرسان دامپزشکی موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی از شهروندان خواست تا از خرید لاشه‌های فاقد مهر و لیبل در قصابی‌ها به‌منظور جلوگیری از به خطر افتادن سلامت خانواده‌ها خودداری کنند، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره چهاررقمی ۱۵۱۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگاه نقره سلامت کشتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد. 
وی از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان