Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: ۸۵ درصد از مجموع اعتبارات تخصیص یافته به نهاد دهیاری‌ها از زمان تشکیل تا کنون مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

به گزارش ایمنا، علی قربانی اظهار کرد: ۱۵ درصد از اعتبارت تخصیص یافته و پرداخت شده به دهیاری‌ها از سال ۱۳۸۲( زمان تأسیس نهاد دهیاری‌ها) تا پایان سال ۱۳۹۸ در دولت‌های پیش از دولت یازدهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آغاز تأسیس نهاد دهیاری‌ها تا پایان سال ۱۳۹۸، اعتبار تخصیص یافته به این نهاد ۲۴۷ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال بود که از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون بودجه عمومی کشور و ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به صورت استانی و ملی در وجه دهیاری‌های کشور واریز شده است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: پیش از تشکیل دولت یازدهم ۳۵ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال و در دولت یازدهم ۹۴ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال و دولت دوازدهم ۱۱۶ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین سهم سرانه روستاییان نیز از اعتبارات واریز شده به دهیاری‌ها در بازه زمانی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ حدود چهار برابر رشد داشته و بطوری که این سرانه در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۸ به ترتیب از ۷۵ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

کمک به تکمیل ۲۰ هزار و ۱۲۰ پروژه نیمه تمام دهیاری‌ها

قربانی گفت: در راستای کمک به توسعه و عمران روستایی و افزایش رفاه عمومی، در اجرای پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها، اقدامات متنوعی انجام شده و از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۹، ۲۰ هزار و ۱۲۰ دهیاری واجد شرایط برای اجرای طرح عمرانی و زیر ساخت گردشگری با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پنج هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال مساعدت شده است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و هیاری ها گفت: از مجموع ۲۰ هزار و ۱۲۰ دهیاری‌هایی که اعتبارات مربوط به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دریافت کردند یک هزار و ۷۶۵ دهیاری واجد شرایط در سال ۱۳۹۴ و ۴ هزار و ۵۲۵ دهیاری در سال ۹۵، ۷ هزار و ۴۷۵ دهیاری در سال ۹۶ و ۶ هزار و ۳۵۵ دهیاری هم در سال ۱۳۹۸ بوده است.

وی تاکید کرد: همچنین سالانه در دو بازه زمانی دهه فجر و هفته دولت نیز پروژه‌های عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها پروژه‌های متوسط و بزرگ مقیاس توسط دهیاری‌ها در این ایام از محل اعتبارات ملی، استانی دهیاری‌ها افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که در دولت یازدهم و دوازدهم ۷۵ هزار و ۸۶۲ پروژه اجرا شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 444376

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری ها دولت تدبیر و امید شهروند پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد ریال دولت یازدهم دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از جذب ۴۹ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در کارگروه تبصره 18 قانون بودجه استان اظهار داشت: حفظ و ارتقای واحدهای تولیدی موجود، احیا و بازگردان واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید و جذب و سرمایه‌گذاری جدید از اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی استان است.

وی افزود: در زمینه پرداخت اعتبارات تبصره 18 نیز اولویت نخست ما مبنی بر انتفاع اقتصادی و اشتغال بیشتر مردم در اجرای طرح‌های بالادستی در استان است. اجرای طرح‌های ملی با هدف سهم اشتغال در خراسان جنوبی در اولویت دوم برنامه‌های اقتصادی استان است.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از جذب 49 درصدی تسهیلات تبصره 18 در استان خبر داد و افزود: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای جلسه آینده کارگروه، جهشی را در جذب اعتبارات تبصره 18 خواهیم داشت. برای هر بانک میزان پرداخت و تعداد طرح‌ها مشخص شده است.

جعفری با یادآوری اینکه یک هزار و 136 میلیارد تومان از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1401 به استان تخصیص یافته، گفت: احتمالاً اعتبارات ملی تبصره 18 در اردیبهشت ماه شناور خواهد شد، لذا باید استان حداکثر بهره‌برداری و جذب را از اعتبارات ملی داشته باشد و کم‌کاری در این زمینه قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره 18 داشته باشند، ادامه داد: کارگروه رصد و پایش علل عدم جذب طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد