Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گفت: درمانگاه‌های تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه و اتاق عمل آنژیوگرافی این بیمارستان بازگشایی می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسینعلی زاده رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گفت: همزمان با تعیین بیمارستان شریعتی به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی از ابتدای اسفند پارسال، کلیه فعالیت‌های مستمر بیمارستان به حالت تعطیل درآمد و از تمام ظرفیت نیروهای درمانی و پشتیبانی و تشخیصی در این امر مهم استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او افزود: در حال حاضر با پشت سر گذاشتن دو مرحله سنگین از همه گیری و اپیدمی کرونا ویروس، با توجه به نیاز مردم منطقه و بیمارانی که تاکنون به سبب نگرانی از ابتلا به ویروس، از حضور در بسیاری از مراکز درمانی خودداری کردند، اقدام به بازگشایی بخش مجزای آنژیوگرافی و سی سی یو صورت گرفت.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد با تاکید بر رعایت تمام دستورالعمل‌های کنترل عفونت و موازین بهداشتی، ادامه داد: در محیطی مجزا و تفکیک شده به روند درمان بیماران قلبی و عروقی می‌پردازیم، بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی از سرایت آلودگی از بخش‌های مربوط به بیماران کرونایی به سایر مکان‌ها وجود ندارد.
حسینعلی زاده بیان کرد: با تکمیل بازسازی بخش اتاق عمل جراحی قلب و آی سی یو قلب باز نیز امکان بهره‌مندی سایر بیماران از خدمات تخصصی قلب و عروقی نیز فراهم می‌شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان شریعتی شریعتی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و هشتاد مین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ ثریا احسان نیا ۳۸ ساله که از بیمارستان واسعی سبزوار به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به خانم ۴۳ ساله ساکن نیشابور و آقای ۳۸ ساله از مشهد که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردند و با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد مرحومه ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به آقای ۳۶ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین قلب زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۰ ساله ساکن سیرجان که از نارسایی قلبی رنج می‌برد با موفقیت در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد پیوند شد.

دکتر خالقی افزود: قرنیه‌های مرحومه ثریا احسان نیا برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله