Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:03:29 GMT

صبر و استقامت جانبازان درسی برای نسل جدید است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۱۳۹۱

صبر و استقامت جانبازان درسی برای نسل جدید است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین امیدی صبح سه شنبه در نهمین جلسه «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس با یادآوری این مطلب که هدف از برگزاری «سه شنبه‌های تکریم»، تکریم و پاسداشت مقام شهدا، جهادگران و ایثارگران است، یادآور شد: تکلیف به دوش ماست که در حد توان و بضاعت بتوانیم از رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و همچنین از صبر و استقامت جانبازان و آزادگان یاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی ادامه داد: در راستای این برنامه، در خدمت «ناصر حیدری»، یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه انسان با چشم خود می‌تواند در زندگی جانبازان و ایثارگران، صبری که در سیره امیرالمومنین (ع) و آموزه‌های اسلامی بوده را مشاهده کند، اضافه کرد: استقامت‌های جانبازان و ایثارگران باید همواره در اذهان زنده بماند و به طور حتم صبر و استقامت آزادگان و جانبازان می‌تواند درسی برای نسل جدید باشد.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، لحظه به لحظه اسارت و سختی‌های جانبازی، مزد و ثواب و حسنه است.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: مسئولیت مسئولین در قبال ایثارگری شهدا و ایثارگران خیلی سخت است، چرا شهدا رفتند و جانبازان سختی کشیدند تا این امنیت ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین مراسم «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس با حضور «ناصر حیدری»، رزمنده، جانباز و آزاده خرامه ای با همراهی حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس و «غلامرضا یوسفی نژاد»، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت مجازی و به همت مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه برگزار شد.

کد خبر 5023804

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس حسین امیدی ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد بوشهر آمار کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر محرم 99 شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم هفته دفاع مقدس سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش در استان فارس گفت: فردا رژه خودرویی نیرو‌های مسلح در شیراز برگزار می شود.
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری اجلاسیه شهدا در شهرستان‌های گچساران و یاسوج، اعزام کمیته پزشکی برای خدمات عمومی پزشکی در سطح استان، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و پیاده‌روی خانوادگی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت روز ارتش است.
به گفته او، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، دعوت از خانواده‌های معظم شهدا به ضیافت شام، فعال کردن قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش، فعال کردن قرارگاه زیست محیطی، غبارروبی قبور مطهر شهدا و دعوت از جامعه وابستگان ارتش در باغ عفیف‌آباد شیراز، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌مناسبت روز ارتش است.




دیگر خبرها

  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه