Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:03:08 GMT

مجری و طراح پتینه کاری، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۱۴۳۱

مجری و طراح پتینه کاری، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دکوراسیون رامسین، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

 اگر از یک طراح دکوراسیون داخلی بپرسید پتینه کاری چیست؟ نخستین چیزی که به شما خواهد گفت این است که «پتینه یعنی هنر کهنه کردن فضای یک خانه» اما واقعیت امر این است که پتینه منحصر و محدود به این جمله نیست و ابعاد گسترده تری دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین

تلفن : ۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹ – ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱

فکس : ۸۸۶۹۵۱۷۴

آدرس سایت: www.decoramsin.com

حتما در برخی عمارت ها و خانه های به جا مانده از گذشته مشاهده کرده اید که استادکاران و هنرمندان قدیمی برای تزئین خانه از گچ بری استفاده می کرده اند. در واقع پتینه کاری نوعی از همان هنر است که به شکل مدرن تری دوباره پس از سال‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی در حال مد شدن است.

پتینه پوششی هنرمندانه برای سطوح است و در انواع و اشکال مختلفی بنا به سلیقه مشتری طراحی و اجرا می شود. پتینه ها به طور کلی روی یک رنگ روغنی، پلاستیک یا اکریلیک در سبک های کلاسیک و مدرن اجرا می‌شوند. این طرح‌ها می‌توانند فلت یا برجسته باشند که بسته به دکوراسیون داخلی مدنظرتان باید نوع آن را انتخاب کنید.

نوع کلاسیک پتینه جلوه‌ای قدیمی به خانه می بخشد. پتینه کاری برجسته که در قدیم بسیار کاربرد داشته  را می توان یکی از انواع کلاسیک دانست.

در نوع کلاسیک که به پتینه‌ ورق طلا معروف است، از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می ‌شود و عموما از رنگ‌های طلایی برای تزئین آن استفاده می‌ کنند. در نوعی دیگر از پتینه کلاسیک می ‌توان نقش سنگ، آجر یا ترک را روی سطح مورد نظر طراحی و اجرا کرد.

طراحی و اجرای تخصصی نقاشی سقفی و دیواری لوکس دکوراتیو با شرکت طراحی دکوراسیون رامسین

یکی از انواع پتینه کاری که بسیار پرطرفدار است، کهنه کاری است که با استفاده از این تکنیک می‌توان دیوار یا حتی وسایل خانه را به یک قطعه‌ آنتیک تبدیل کرد؛ این کار با استفاده از یک روغن مخصوص به نام شاپون روی سطح مورد نظر اجرا خواهد شد.

در انواع مدرن‌ تر از پوشش ابر و باد و آسمان یا طرح فرشته به عنوان الگوی پوشش استفاده می‌شود و یا می‌توان با استفاده از تکنیک‌های رنگ آمیزی، طرح چوب یا پوشش نقره‌ ای روی سطح اجرا کرد.

پتینه کاری را می‌توان روی هر سطحی اجرا کرد؛ از دیوار گچی و رنگ خورده و کاغذ دیواری شده گرفته تا سطوح چوبی وسایل خانه و یا هر ستونی که در فضا است.

چرا از پتینه و ورق طلا برای دکوراسیون استفاده کنیم

نخست اینکه پتینه کاری با تنوع نامحدودی که دارد، شما را از دست رنگ‌های ساده، بی‌روح و تکراری سفید و کرم و استخوانی رها می ‌کند. از طرفی با استفاده از پتینه کاری می‌ توان به راحتی ترک‌ها و موج‌ های ایجاد شده روی دیوارهای گچی را پوشاند.

سومین مزیت پتینه کاری این است که عمر بالایی دارد و ضد آب است؛ یعنی می ‌توانید پتینه را روی دیوار یا روی سقف اجرا کنید و تمیزکاری آن نیز بسیار آسان است.

اگر هم زمانی قسمتی از دیوار یا نقش روی دیوار آسیب دید، می ‌توانید به راحتی آن قسمت را ترمیم کنید. سرعت اجرای بالا و نداشتن بوی نامطبوع هنگام پیاده ‌سازی، جزو مواردی هستند که پتینه کاری را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است.

استفاده از پتینه کاری در قسمت‌های خاصی از دیوار می‌ تواند نمای خانه را دگرگون کند. اما شاید مهم‌ ترین مزیتی که می‌توان برای پتینه به حساب آورد، قیمت مناسب و صرفه‌ اقتصادی این پوشش است.

با استفاده از تکنیک پتینه می‌توان بسیاری از طرح‌های پرطرفدار که به وسیله کاغذ دیواری اجرا می‌شوند را با هزینه‌ای بسیار کمتر و با همان کیفیت اجرا کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی طراحی و اجرا پتینه کاری ورق طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید

موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی در تالار حافظ روی صحنه می‌روند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از چهارشنبه پنجم اردیبهشت تا چهارم خرداد 1403 هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت 19 به مدت 90 دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که عمار تفتی نقش مجنون و زهره فیروزی نقش لیلی را در آن ایفا خواهند کرد. همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است.

شب با شکوه تاج و تنبورنوازان طرز در ارسباران

ملیکا شهاب نقش نجلا، سپیده موسوی نقش نورا، رز ایزدی نقش محیا، آتنا قرائی نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان نقش ابن سلام و سیما نوروزیان نقش دایه را بازی می‌کنند؛ طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: محمد ‌صادق ‌زرجویان، موشن‌گرافی: امیرحسین ‌ستوده ‌نسب (کت ‌استودیو)، طراح صحنه: رها علی‌نژاد، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: هادی فیض‌آبادی، زهره فیروزی، امید نصری، نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان: سیما نوروزیان، امیر نوروزیان.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی