Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و رعدوبرق ازامروز تا شنبه هفته آینده در برخی استان‌ها از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران بارش باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت بیشترین مقدار بارش مربوط به غرب گیلان خواهد بود.

روز پنجشنبه در برخی مناطق استان‌های گیلان، اردبیل، دامنه‌های و ارتفاعات مازندران،ارتفاعات غرب سمنان و ارتفاعات شرق تهران بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است. روز جمعه جو پایداری در کشور حاکم خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده برای برخی مناطق گیلان، اردبیل و ارتفاعات غرب مازندران بارش باران پیش بینی می‌شود. دمای هوا طی فردا و پنجشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل بین 4 تا 6 درجه کاهش می‌یابد.

همچنین از امروز تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان،شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پدیده غالب خواهد بود. دریای خزر نیز از فردا تا جمعه مواج پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران سرما هواشناسی باران دمای هوا بارش باران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در هرمزگان

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان؛ امروز در پاره‌ای از نقاط استان بویژه ارتفاعات شمالی احتمال بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود. 

طی امروز تا روز یکشنبه در سواحل و جزایر استان مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود. دریا طی این مدت نسبتا آرام و شرایط جهت تردد‌های دریایی مساعد خواهد بود.

از ساعات ظهر فردا با تقویت نسبی سامانه بارشی در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان بویژه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای پیش پینی می‌شود.

با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی اجتناب گردد.

 به لحاظ دمایی، بتدریج تا اواسط هفته آینده، افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قزوین بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / خیزش گرد و خاک در این استان ها
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعدوبرق
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها