Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:03:26 GMT

رقابت‌های سختی در پیش داریم/ اختلافی با امیر حسینی ندارم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۱۷۱۰

رقابت‌های سختی در پیش داریم/ اختلافی با امیر حسینی ندارم

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری ‌می‌شود. تیم سایپا در حالی مقابل تیم خاتم اردکان صف آرایی خواهد کرد که مانند هفته نخست امین اسماعیل نژاد، یکی از پشت خط زن‌های خود را به دلیل مشمول بودن در اختیار ندارد و رضا صفایی، تنها پشت خط این تیم در این بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است مصطفی کارخانه در بازی مقابل خاتم از سید محمد موسوی نیز در این پست استفاده کند.

رضا صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز چهارشنبه مقابل خاتم اردکان گفت: تیم اردکان از تیم‌های خوب لیگ برتر است. برای پیروزی به اردکان می‌رویم. بازی سختی خواهیم داشت اما پس از دیدار هفته نخست تمرینات و ریکاوری خوبی پشت سر گذاشته ایم و آماده هستیم.

پشت خط زن تیم سایپا درباره غیبت اسماعیل نژاد گفت: اسماعیل نژاد یکی از بازیکنان آینده دار والیبال است. ناخواسته مشکلی برایش پیش آمده است و امیدوارم داورزنی و وزارت ورزش برای حل مشکل اسماعیل نژاد کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت اسماعیل نژاد فشار را بر روی شما بیش تر کرده است؟ گفت: چندین سال است که در لیگ بازی می‌کنم. فشاری رویم نیست اما نگاه‌ها بیش تر شده است، باید تمرینات بیش تری انجام دهم تا برای تیم تاثیر گذار باشم.

صفایی درباره شایعه اختلاف با امیر حسینی نیز گفت: چنین چیزی وجود ندارد. حسینی از بهترین پاسورهای والیبال است. باید مجسمه او را ساخت که در این سن و سال بازی های خوبی به نمایش می گذارد. چندین سال با امیر حسینی هم بازی بوده ام و قهرمانی لیگ را به دست آوردیم.

وی درباره تاثیر کرونا بر رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیم سایپا در شروع تمرینات بسیاری از بازیکنانش را به دلیل ایتلا در اختیار نداشت. خداروشکر وضعیت در ادامه بهتر شد و پس از دو هفته همه به تمرینات بازگشتند. مشکل خاصی نداریم. هر ۱۰ روز یک بار از تیم تست کرونا گرفته می‌شود. از باشگاه تشکر می کنم که با وجود هزینه بالا اما این تست ها را هر ۱۰ روز یکبار انجام می دهد.

پشت خط زن تیم والیبال سایپا در پایان گفت: سال سختی در لیگ برتر خواهیم داشت. چند تیم از جمله سپاهان، شهرداری ارومیه، هراز آمل و ... مدعی قهرمانی هستند. بازی های سختی در پیش داریم. امیدوارم هر تیمی که تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و شایستگی دارد به قهرمانی دست یابد و هوادارانش را خوشحال کند.

کد خبر 5024231 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا صفایی تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان احمد سعادتمند والیبال اسماعیل نژاد لیگ برتر پشت خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری