Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ساوه گفت: آیین و برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان باید با مشارکت هرچه بیشتر مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود زیرا این مناسبت از مردمی ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

به گزارش برنا از اراک، علی میرزایی در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه، ‌فرمانده سپاه و سایر مسئولان ادارات در فرمانداری برگزار شد، افزود: آیین ها باید با شکوه هرچه تمام‌تر و جدیت دستگاههای اجرایی برگزار شود و عملکرد ادارات نیز در این رابطه ارزیابی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس را در شهرستان ساوه برای ایجاد وحدت رویه و اجرای دقیق و منظم برنامه ها تشکیل دهیم و برنامه ها نیز باید در سطح کل شهرستان و بخش های مرکزی و نوبران اجرا شود.
میرزایی همچنین بر ضرورت اجرای جلوه های بصری و تغییرات ظاهری شهر متناسب با شانیت دفاع مقدس تاکید کرد.
فرماندار ساوه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی را برای تبیین دستاورد و ارزش های هفته دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه آثار منتشر نشده مکتوب زیادی در شهرستان پیرامون هفته دفاع مقدس وجود دارد، از مجریان برنامه های این مناسبت درخواست کرد که ضمن تلاش برای انتشار محتوای موجود، از نویسندگان و روزنامه نگارانی که محتواهای متناسب با دفاع مقدس تولید می کنند نیز حمایت شود.
میرزایی تاکید کرد: در برنامه های هفته دفاع مقدس باید تمرکز اصلی بر جوانان باشد و در این بین اداره ورزش و جوانان پیشنهادات لازم را ارایه کند.
وی همچنین خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به خصوص در نحوه تکریم از خانواده های شهدای شهرستان ساوه شد.
وی گفت: برنامه صله ایثار نیز باید در دستور کار باشد و مسئولان ادارات در تماس با خانواده های شهدا ضمن جویای احوال آنها نسبت به پیگیری درخواست و مشکلات آنها اقدام کنند تا در شرایط کرونا که امکان دیدار حضوری میسر نیست دست کم از طریق تلفن با آنها در ارتباط باشیم.
فرماندار ساوه گفت: حفظ یاد و نام شهدا و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان و دستگاهها است.
وی همچنین خواستار آن شد که چنانچه در شهر ساوه کلمه شهید از تابلوهای خیابان و کوچه ها از قلم افتاده است، اصلاح شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساوه هفته دفاع مقدس اراک برنامه های هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،‌ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی، مراسم اختتامیه و معرفی چهره‌های برتر و شاخص هنرمند شهرستان آباده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور موسوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، مسئولان شهرستانی و هنرمندان شهرستان آباده برگزار شد، با اجرای برنامه‌های مختلف هفته هنر انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در این مراسم با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله سرود، نمایش، دکلمه و شعر هفته هنر انقلاب گرامی داشته شد.

در پایان امیر حسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده به عنوان هنرمند شاخص سال ۱۴۰۲ و شهید محمد تقی کریمی به عنوان شهید شاخص هنرمند سال معرفی شدند.

علیرضا خیراندیش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی از قبیل گلباران قبور مطهر شهدای هنرمند، دیدار با پیشکسوتان هنرمند، دیدار هنرمندان با امام جمعه شهرستان و برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان آباده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز