Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ، استان خوزستان و برخی دیگر از مسئولان سیاسی و ورزشی حضور تیم فولاد اکسین اهواز در لیگ برتر کشتی فرنگی قطعی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، تیم فولاد اکسین اهواز که در سال جاری با رایزنی های صورت گرفته وارد لیگ برتر کشتی فرنگی، جام یادگار امام(ره) شد و با کشتی گیران زیادی از جمله چند ملی پوش قرارداد امضا کرد، با وجود برخی شایعات در هفته های اخیر در لیگ بیستم ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مشکلاتی که در راه حضور این تیم خوزستانی در لیگ برتر کشتی فرنگی به وجود آمد، طی هفته های اخیر علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی، مسئولان استانی خوزستان، نماینده مردم اهواز و حتی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، کار و رفاه اجتماعی پیگیری هایی را صورت دادند که در نهایت منجر به تداوم حضور تیم فولاد اکسین اهواز در لیگ برتر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی فرنگی فولاد اکسین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح فردا (۲۷ فروردین) و با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست آغاز می‌شود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تاکنون ۱۵ بار به عنوان قهرمانی آسیا رسیده است و شاگردان حسن رنگرز در اندیشه تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وزن ۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز  وزن ۶۰ کیلوگرم: علیرضا ده بزرگی وزن ۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی  وزن ۶۷ کیلوگرم: سعید اسماعیلی  وزن ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی  وزن ۷۷ کیلوگرم: امیر عبدی  وزن ۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسیری  وزن ۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده  وزن ۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی وزن ۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده  مسابقات کسب سهمیه المپیک هم دوم اردیبهشت در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود و حسن رنگرز هدایت این تیم را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • توان و تخصص ایرانی با حملات موشکی به جهانیان اثبات شد
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا