Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قبول دارم که بازی‌های سختی در آسیا در پیش داریم و باید بسیار باهوش و بابرنامه بازی کنیم اما این شانس را هم داریم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، محرم نویدکیا درباره وضعیت سپاهان در آستانه دیدار با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر شرایط برای ما سخت است برای حریفان نیز به همین شکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که رقبا بازیکنان گران‌قیمتی جذب کرده‌اند و نفرات خوبی دارند اما به نظر من تفاوت بازیکنان بزرگ و کوچک در جزئیات مشخص می‌شود و بیشتر آنها در کلیات مشابه یکدیگر هستند.

وی افزود: این‌طور نیست که چون بازیکن گران و میلیون دلاری نداریم نتوانیم با حریفان خود رقابت کنیم. قبول دارم که بازی‌های سختی در پیش داریم و باید بسیار باهوش و بابرنامه بازی کنیم اما این شانس را هم داریم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازگشت خود به این تیم گفت: در اواخر دوران بازیگری برخی سوءتفاهم‌ها میان من و باشگاه سپاهان پیش آمد و در 4 سال گذشته ارتباط نزدیکی با باشگاه نداشتم و خیلی هم به کار کردن راغب نبودم و دلم می‌خواست چند سالی استراحت کنم و سپس درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. با آمدن محمدرضا ساکت به باشگاه سپاهان صحبت‌هایی با هم داشتیم که ابتدا کاملاً دوستانه‌ بود اما کم‌کم به اینجا ختم شد که با یکدیگر همکاری کنیم. باشگاه همه چیز را برای من فراهم کرده‌ و مشکل خاصی نیست. امیدوارم بتوانم ایده‌های خوبی به سپاهان بیاورم و تیم خوبی بسازیم.

وی ادامه داد: البته در این چند سال فوتبال را کاملاً رصد کرده‌ام چون دوست داشتم روزی کار فنی انجام دهم و به همین دلیل بود که وقتی به سپاهان آمدم زیاد اصرار بر جذب بازیکنان جدید نداشتم. به نظر من سپاهان تیم خوبی است و تنها باید دیدگاه بازیکنان نسبت به نوع و سبک بازی تیم را تغییر دهیم و فکر می‌کنم با این کار نیازی به تغییرات زیاد و جابه‌جایی بازیکنان نداریم.

نویدکیا درباره قرارداد 3 ساله خود با سپاهان و آینده این تیم و تیم‌های پایه آن بیان کرد: اگر بازیکنانی که در تیم‌های پایه‌ سپاهان رشد کرده‌ و فوتبال را اینجا و در ساختاری نسبتاً حرفه‌ای یاد گرفته‌اند و در حال حاضر در تیم‌های دیگر حضور دارند را در یک تیم جمع کنیم تیمی تراز اول خواهیم داشت. به خاطر دیدگاه خودم و پس از جمع‌بندی با مسئولان باشگاه، با سپاهان قرارداد بلندمدت بستم و این دلیل نمی‌شود فکر کنیم چون قرارداد 3 ساله دارم نتایج سال اول یا دوم مهم نیست. اگر نتوانم در تیم تغییرات ایجاد کنم و به این نتیجه برسم که توانایی این کار را ندارم به قرارداد 3 ساله فکر نمی‌کنم و قطعاً از سپاهان جدا می‌شوم تا فردی بیاید که بتواند در تیم تغییر ایجاد کند.

اصفهان| رقابت‌های آسیایی جایی برای محک زدن تفکرات نویدکیا نیست/ تغییرات اندک تصمیم درست محرم بود اصفهان| تغییرات سپاهان روح تازه‌ای در این تیم دمیده است/ باید به محرم فرصت داد اصفهان| دیدار سپاهان و النصر از 2 شبکه تلویزیون پخش می‌شود

وی اضافه کرد: با سپاهان قرارداد 3 ساله بستم تا دید بلندتری داشته باشم و برنامه‌ریزی بهتری انجام دهم، اما این‌طور نیست که هر اتفاقی در سال اول و دوم افتاد مهم نباشد. تیم فعلی سپاهان با هر کسی که جای من باشد توانایی قهرمانی دارد چون بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم و در بسیاری از پست‌ها در 2 سال گذشته بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: نمی‌توانم این موضوع را کتمان کرده و مانند خیلی افراد فرار رو به جلو داشته باشم و بگویم در پست‌های مختلف چند بازیکن کم داریم. شاید به خاطر نوع فوتبال خود چند تغییر ایجاد کنیم وگرنه همین تیم نیز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

وی درباره حمایت هواداران سپاهان از او گفت: قطعاً اگر اصفهانی‌ها شامل هواداران و رسانه‌ها به ما کمک نکنند این اتفاق نمی‌افتد و فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد، بنابراین به حمایت هواداران سپاهان نیاز داریم و مطمئن هستم که آنها این کار را انجام می‌دهند. آنها سا‌ل‌ها از من فراتر از یک فوتبالیست حمایت کرده‌اند و امیدوارم باز هم این کار را انجام دهند و به کسب نتایج خوب خوش‌بین هستم.

نویدکیا ادامه داد: تبریک گفتن‌ها و تعارفات معمول برای الان است و باید بتوانم فراتر از این موارد برای سپاهان فکر کنم. اینکه مردم من را دوست دارند یا رسانه‌های اصفهان از من حمایت می‌کنند حد و حدودی دارد ولی نمی‌توانم انتظار داشته باشم این حمایت‌ها همواره ادامه داشته باشد. آنها باید تغییر را در سپاهان ببینند و اگر تفاوتی نبینند قطعاً نباید انتظار حمایت از آنها داشته باشم.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارداد 3 ساله داشته باشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، تصور کردن فهرستی از بهترین ‌‏فوتبالیست‌های تاریخ بدون حضور اسم کریستیانو رونالدو در آن تصور ‌‏عجیبی است اما فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، امروز چنین ‌‏فهرستی را مطرح کرده و گفت معتقد است کریستیانو را نمی‌توان در ‌‏زمره ستاره‌هایی دانست که از آنها به عنوان نوابغ فوتبال یاد کرد. ‏

کاپلو که در آستانه مراسم جوایز لاروس در شهر مادرید با خبرنگاران ‌‏صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که چه فوتبالیست‌هایی را ‌‏نابغه می‌داند گفت:" من مسی را در جام خوان گامپر دیدم و بعد از ‌‏بیست تا بیست و پنج دقیقه که از بازی گذشته بود گفتم این پسر ‌‏نابغه است. مسی و پله و مارادونا از دید من نوابغ فوتبال بودند".‏

خبرنگاران از قرار نگرفتن نام کریستیانو رونالدو در این فهرست تعجب ‏کرده و از کاپلو پرسیدند چطور است که نام سی آر سون در فهرست او ‏نیست. کاپلو در پاسخ گفت:" کریستیانو به نظرم در فهرست دیگری ‏قرار می‌گیرد. او باسزیکن بزرگی است که همه افتخارات از جمله ‏چندین توپ طلا برده ولی همانطور که قبلا گفته‌ام او به خوبی مسی ‏نبود. رونالدو گلزن بزرگی است و می‌تواند هر کاری در زمین فوتبال ‏بکند ولی او نابغه نیست". ‏

دیگر خبرها

  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم