Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@06:57:21 GMT

تراز مثبت بیمه پاسارگاد در دو دوره متوالی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۲۴۴

تراز مثبت بیمه پاسارگاد در دو دوره متوالی

تراز مالی شرکت بیمه پاسارگاد طی دو دوره عملکرد همچون یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه امسال و نیز از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مرداد ماه مثبت ارزیابی می شود.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، بر اساس این گزارش، صدور حدود سه میلیون و 495 هزار میلیارد ریال حق بیمه و پرداخت 911 میلیارد و 778 میلیون ریال خسارت به بیمه گذاران ماحصل فعالیت این شرکت طی ماه گذشته به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رشته بیمه ای زندگی اندوخته دار طی فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد در دومین ماه از فصل تابستان حدود دو هزار و 316 میلیارد ریال از مبلغ کل صدور حق بیمه و بالغ بر 280 میلیارد و 300 میلیون ریال از مبلغ کل خسارت پرداختی شرکت بیمه پاسارگاد را محقق ساخته است.

 

 

“بپاس” از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مرداد ماه بیش از 16 هزار و 996 میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده ایت و حدود سه هزار و 600 میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه پاسارگاد پول نیوز پرداخت خسارت صنعت بیمه حق بیمه بیمه پاسارگاد میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد

ایسنا/اصفهان سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون گفت: اتلاف بیش از یکصد گوسفند در این شهرستان بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت مالی به همراه جان باختن یک چوپان را به همراه داشت.

ذبیح الله ابراهیمی با اشاره به حادثه تلف شدن گوسفندان در کابین یک تریلر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این خودرو سنگین حامل بیش از یکصد راس گوسفند از خوزستان به سمت اصفهان در حرکت بود که نبود اکسیژن و هوای باز در کابین، منجر به خفگی حیوانات و چوپان شد.

وی افزود: چوپان نیز به همراه گوسفندان در کابین تریلر قرار گرفته بود که گاز داخل کابین و هم چنین نبود اکسیژن منجر به از بین رفتن آنها شد.

سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: راننده تریلر در مسیر داران به تیران متوجه این حادثه شده بود که در آن زمان چوپان جان خود را از دست داده و حیوانات نیز از بین رفته بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به از بین رفتن بخش عمده ای از گوسفندان خسارت بیش از ۱۰ میلیارد ریالی متوجه صاحب مال شده و فرد چوپان نیز جان خود را از دست داد.

به گفته ابراهیمی نوروز امسال نسبت به سال گذشته کمترین حادثه را در این شهرستان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر نیز گفت: بارندگی های این هفته در تیران و کرون به ۱۶ میلی متر رسیده کل بارش های سال زراعی فعلی بیش از ۲۰ میلی متر گزارش شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیلاب ۱۳۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال خسارت به آزادشهر وارد کرد
  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ریزش سنگ در محور چالوس/ هیچ خسارت مالی و جانی نداشت
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول