Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-20@01:57:52 GMT

نزاع مرگبار ۲ گروه از اوباش سطح‌دار در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۲۷۱

نزاع دو گروه از اوباش سطح‌دار و دارای سابقه در میدان غیاثی تهران، یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت. به گزارش جنوب نیوز، درگیری دو گروه از اوباش سطح‌دار و سابقه‌دار در میدان غیاثی منجر به کشته شدن یکی از این اوباش و زخمی شدن یکی دیگر از آنها شد.

در این درگیری که حدود ساعت 2:40 بامداد 24 شهریور ماه جاری به وقوع پیوست، دو گروه از اوباش ضمن قرار دعوا، با دو دستگاه خودرو در میدان غیاثی حاضر شده و ابتدا با سلاح سرد (قمه) با یکدیگر درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، یکی از این اوباش با استفاده از سلاح، یکی از طرفین دیگر نزاع را مورد اصابت چند گلوله قرار داد، سپس فرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و ساعتی بعد به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت همچنین شرور دیگری نیز در این نزاع با قمه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

پلیس تاکنون چند نفر از عوامل این نزاع را بازداشت کرده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: گروه از اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا 2024 مقابل افغانستان قرار گرفته و به دنبال کسب پیروزی و نمایش مقتدرانه است تا برای مدعیان حاضر در این رقابت‌ها خودی نشان بدهد ولی در آن سوی میدان هم شاگردان مجید مرتضایی هم نمی‌خواهند دست و پا بسته کار کنند و سعی در شگفتی‌سازی دارند.

افغانستان که نخستین حضورش در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تجربه می‌کند و سرمربی ایرانی بالای سر خود دارد، امیدوار به کسب نتیجه است ولی در آن سوی میدان شاگردان وحید شمسایی نیز که ستاره‌ای مثل حسین طیبی را در این جام ندارند، به چیزی جز پیروزی پُر گل فکر نمی‌کنند.

تیم ملی فوتسال ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا باید با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین رقابت کند که در اولین بازی خود از دقایقی قبل به میدان رفته است.

گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا- 2024 تایلند
سالن: هائومارک- ساعت 12:30
داوران: فهد الحسانی(امارات)؛ نیکیتا آفینوگنوف (ازبکستان)، لی پو فی (چین تایپه) و لیو جیان‌کیائو (چین)

تیم ملی فوتسال ایران
باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفيدى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظيمى
سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال افغانستان
محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی
سرمربی: مجید مرتضایی

کارت زرد

ایران: باقر محمدی (3)

دیگر خبرها

  • سقوط جرثقیل مرگبار شد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر