Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@15:36:06 GMT

تقلیل فوتبال ایران در آسیا!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۴۵۱

تقلیل فوتبال ایران در آسیا!

به گزارش جام جم آنلاین ، آنطور که مشخص به نظر می رسد سهمیه های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم خواهد شد.  امسال آخرین سالی است که ایران 2+2 سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد خواهد داشت.

بر اساس گزارش الوکره قطر سهمیه ایران به 1 + 2 تقلیل خواهد یافت. 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آسیا فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگارمهر، در سومین و آخرین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در چونگجوی کره جنوبی تیم دو نفره زنان کشورمان متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی موفق شدند یک سهمیه تاریخی را برای ایران بدست بیاورند.

تیم دونفره قایقرانی روئینگ زنان ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال A رویینگ دونفره سبک وزن ضمن کسب مدال نقره قهرمانی آسیا، دومین سهمیه این رشته و سومین سهمیه قایقرانی کشورمان را کسب کردند.

در این ماده نمایندگان سنگاپور، فیلیپین، ازبکستان، ژاپن، ایران و ویتنام به رقابت پرداختند. دراین ماده دو قایق نخست صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس شدند.

کسب این سهمیه دو نفره تاریخی به عنوان یک رشته تیمی برای ایران بسیار با ارزش است. .

پیش از این صبح امروز، فاطمه مجلل در ماده تک نفره روئینگ اولین سهمیه قایقرانی را برای کشورمان بدست آورد. در دیگر رقابت های قایقرانی در بخش آّبهای آرام که در همزمان در کشور ژاپن در جریان است نبی رضایی در ماده کانوی تک نفره هزار متر مردان سهمیه الپیک را برای کشورمان بدست آورد.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپبک پاریس در چونگجو کره جنوبی با کسب دو سهمیه برای ایران به پایان رسید.

کد خبر 6083911

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • قایقرانی المپیکی شد؛ فاطمه مجلل کیست؟ 
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران