Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که بازیکنی مثل علی کریمی به واسطه حضور در استقلال توانسته است خودش را نشان دهد. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره لغو دو دیدار تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل کناره‌‌گیری الوحده امارات اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای چند نفر از اعضای این تیم باعث نیامدن آنها شد. این مسائل برخی مواقع به سود یک تیم و برخی مواقع به ضرر یک تیم دیگر می‌شود. 

وی در ادامه افزود: شرایط استقلال با اضافه شدن میلیچ و دیاباته بهتر شده و حالا تیم تکمیل شده است. خوشبختانه افرادی در کادر فنی استقلال حضور دارند که اشراف کاملی روی تیم دارند و در کادر فنی قبلی نیز کار می‌کردند. بنابراین، تمرینات مانند گذشته است و فکر نمی‌کنم تغییری کرده باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عدم تمدید قرارداد علی کریمی تصریح کرد: در اینکه کریمی فصل گذشته بهترین هافبک ایران بود، شکی نیست، اما کریمی و هواداران استقلال بدانند بازیکنی مثل او در استقلال کریمی شد. اگر کریمی امروز می‌خواهد به خارج از کشور برود، به واسطه بازی در استقلال است. کریمی قبل از اینکه به استقلال بیاید بازیکن خوبی بود، ولی در استقلال ساخته شد. از طرفی، باید به بازیکنان حق داد که به فکر آینده خود باشند، چون با یک مصدومیت ممکن است تا آخر عمر نتوانند خودشان را تأمین کنند. مانند اتفاقی که برای پادوانی افتاد. 

فریبا با اشاره به تصویب قانون منع جذب بازیکن یا مربی خارجی گفت: در گذشته با قانون منع جذب گلر خارجی، بازیکن بالای 27 سال و سقف قرارداد چه کار مثبتی ایجاد شد که امروز قانون منع جذب بازیکن یا مربی خارجی را گذاشته‌اند؟ در یک فصل ممکن است 10 بازیکن و سه مربی خارجی جذب شوند و به آنها پول بدهند، اما امروز باید به 16 تیم که 30 بازیکن و مربی دارند پول بیشتری بدهند. نتیجه‌اش همین می‌شود که قرارداد بازیکن 300 میلیونی سه میلیارد و قرارداد بازیکن سه میلیاردی، 10 میلیارد تومان می‌شود.

سفر عجیب معاون حقوقی باشگاه استقلال به قطر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!

به گزارش همشهری آنلاین، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان استقلال را به همراه داشت.

پس از پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به ورود یک هوادار زن به درون زمین شد، اتفاقاتی در کنار زمین رخ داد که حکم کمیته انضباطی و جریمه ۳۰۰ میلیونی سید حسینی را به دنبال داشت. کاپیتان استقلال همچنین یک جلسه تعلیقی نیز محکوم شد. این رأی واکنش سید حسین را در پایان بازی مقابل شمس آذر را نیز به دنبال داشت.

حسینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت که از کمیته انضباطی بابت سرعت عمل در صدور این رای تشکر می‌کند ضمن اینکه او جریمه ۳۰۰ میلیونی را فدای هواداری کرد که وارد زمین شده بود. این گفته‌ها منجر به احضار کاپیتان آبی‌ها به کمیته انضباطی شد.

سید حسین حسینی کاپیتان محبوب استقلال در واکنش به حواشی اخیر به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: هر اقدامی که در اراک انجام دادم فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود.

کاپیتان استقلال تاکید کرد: اتفاق غیر متعارف و غیر منتظره‌ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می‌دود و ماموران حراست ورزشگاه به سمت او می‌روند، احساس کردم به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هرحال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می‌دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و ماموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

کاپیتان استقلال ادامه داد: قطعا اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی جامپ‌ها را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می‌دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

سید حسین حسینی افزود: در تمام این سالها که به شکل حرفه‌ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ کس هنجارشکنی و بی قانونی از من ندیده است.

حسینی اضافه کرد: در این ماجرا هم احساس می کنم سو برداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سوء برداشت شده لازم می دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه از رفتارم در اراک و نه از حرف هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار ماموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود.

او ادامه داد: هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می آیند دخالت نکردم و نمی کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی‌های استقلال فکر می کنم، شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلا دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئنا از امروز برای هدفمان تلاش مضاعف می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

کد خبر 846162 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست