Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: عزیزانی که می‌گویند مدیران باشگاه‌ها همکاری نمی‌کنند، در کدام تصمیم‌گیری کلان از مدیران باشگاه‌ها دعوت کردند؟

خبرگزاری میزان - سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رادیو جوان در مورد اینکه آیا قانون سقف قرارداد که در سال‌های گذشته با شکست روبرو شده بود اینبار می‌تواند موفق باشد، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*وقتی به عقب برمی‌گردیم ورزش ما همیشه محل تصمیم‌گیری‌های این چنینی بوده، وقتی قانونی را می‌خواهند تصویب کنند نیاز است که حداقل در جامعه فوتبال یک سال روی آن کار و مزایا و معایب، اثرات درازمدت و میان مدت آن روی وضعیت اقتصادی و فنی فوتبال بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*زمانی می‌خواستیم ناصر حجازی را از تیم ملی خط بزنیم، توان این کار را نداشتیم. قانون ۲۷ ساله‌ها را وضع کردیم و دو نسل را با چنین تصمیمی نابود کردیم.

*عزیزان فدراسیون درگیر چالش‌های وحشتناک مثل عدم تصویب اساسنامه یا پرونده ویلموتس و عدم برگزاری انتخابات فدراسیون هستند، شاه بیت غزل هم تحریم تصویری ما است.

*مدیری که آن قدر جربزه ندارد، بر اساس اساسنامه‌ای که فدراسیون به او داده درخواست امضا می‌کند و با یک تلفن امضای خودش را پس می‌گیرد، یعنی یک مرد پیدا نمی‌شد که درخواست اساسنامه‌ای که حق باشگاه بود را امضا کند؟

*مدیری از راه رسیده دوست دارد معروف شود و قرارداد یک میلیاردی را ۶ میلیارد می‌بندد تا به وسیله این کار‌ها در فوتبال جایگاهی پیدا کند. فوتبال ما دچار این چالش‌هاست.

*عزیزانی که می‌گویند مدیران باشگاه‌ها همکاری نمی‌کنند؛ در کدام تصمیم‌گیری کلان از مدیران باشگاه‌ها دعوت کردند؟ دور هم یک تصمیمی می‌گیرید و بعد می‌خواهید ابلاغ کنید. ۹۰ درصد نقل و انتقالات انجام شده، امروز می‌آیید و سقف می‌گذارید؟

*سؤال من از این عزیزان این است که آیا قوانین الزام‌آوری در فوتبال ما تصویب شده که به استناد آنها بتوانیم جلوی چنین قضایایی بایستیم؟ قانون فیرپلی مالی را ۱۰ سال است در اروپا اجرا می‌کنند، باشگاه گردن کلفت منچستر سیتی را می‌خواستند به لیگ اروپا بفرستند، چون قوانین فیرپلی مالی را رعایت نکرده بود.

*منابع قدرت یک مدیر مانند قدرت فنی، مالی، کاریزماتیک و... متفاوت است. این قدرت از قوانین مصوب شده می‌آید.

*در این ۲۰ روز که بازار نقل و انتقالات آشفته بود کجا بودند؟ یکسری مدیر پای کار می‌ایستند. واسطه‌ها از دست من ناراحت شده بودند و پیام داده بودند که آذری را له می‌کنیم.

*اصلاً هیچ چیزی به ما نگفتند و هیچ قانونی را اعلام نکردند. صرفا بحث قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی بود.

*سال گذشته شما قهرمانی را می‌آورید، ۲.۵ میلیارد قرارداد می‌بندید. یک مارکت بین‌المللی برایش پیدا می‌کنید یک میلیون دلار.

*حداقل من چیزی دریافت نکردم. شما در لیگ آمریکا بررسی کنید؛ هر باشگاهی می‌خواهد فعالیت کند یک چک تضمینی می‌دهد و ۷۰ میلیون دلاری باید در حساب باشگاه پول باشد.

*باید استادیوم اختصاصی و اسپانسر‌های مشخص داشته باشد و آنها را به لیگ معرفی کند اما در ایران چپ می‌رویم و راست می‌آییم هر کسی می‌خواهد تیم درست کند.

*هواداران محترم فوتبال مخاطب من شما هستید، اسیر توطئه‌ها در بازار نقل و انتقالات نشوید. مقابل باشگاه‌ها تجمع نکنید و اجازه بدهید مدیران باشگاه‌ها روی اصول بازیکن بگیرند.

بیشتر بخوانید: تمرینات فولاد خوزستان از مهرماه آغاز می‌شود تمرینات فولاد خوزستان از مهرماه آغاز می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید آذری فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری فولاد خوزستان مدیران باشگاه ها فولاد خوزستان تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد