Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:34:24 GMT

فصل سرما و ضرورت توجه عمومی به رعایت اصول بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۰۰۳

فصل سرما و ضرورت توجه عمومی به رعایت اصول بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی در یکصد و شصت و سومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس، با اشاره به آغاز فصل سرما در استان، ضرورت افزایش توجه عمومی نسبت به رعایت اصول بهداشتی را یادآور شد.

 وی در این نشست که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه هر ساله در این ایام شاهد شیوع آنفلوآلانزای فصلی در استان هستیم، بر موقعیت ویژه امسال در زمینه بیماری‌های تنفسی فصلی تاکید و مهم‌ترین راه کاهش خطرات را افزایش آگاهی و توجه عمومی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از تجارب بین‌المللی و یافته‌های علمی برای برنامه‌ریزی مناسب بر اساس شرایط ویژه استان در فصل سرما، از اعضای این ستاد خواست تا پیگیری این موضوع را در اولویت اقدامات و برنامه‌های خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه به بررسی آخرین موارد ابتلای کارکنان دانشگاه به کروناویروس پرداخت و تلاش برای حفظ سلامت آنان را یک رسالت ویژه خواند.

پیگیری دلایل شیوع کروناویروس در شهرهای استان بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده، دیگر محور مورد بررسی رئیس دانشگاه در نشست امروز بود که نسبت به بازدید اعضای ستاد از شهرهای دارای شیوع بالا و برگزاری نشست های مشورتی با مسوولان شهرستان ها برای مدیریت صحیح بیماری تصمیم گیری شد.

لطفی با بیان اینکه در روزهای اخیر با روند افزایشی ابتلا در استان مواجه بوده‌ایم، بر ضرورت گسترش اطلاع رسانی عمومی در این زمینه برای حفظ سلامت عمومی تاکید کرد.

از دیگر محورهای نشست امروز، گزارشی از وضعیت کشور برزیل در زمینه کروناویروس با حضور اورنگ ایلامی، عضو هیات علمی دانشگاه بود.

در این گزارش با اشاره به موارد بالای شیوع و مرگ و میر ناشی از کروناویروس در کشور برزیل، تدابیر این کشور برای مهار این چالش مطرح و مورد بررسی اعضای ستاد قرار گرفت.

 یکصد و شصت و سومین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز، بیست و پنجم شهریور، با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز کرونا ویروس آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه زنان - حجاب زنان

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است