Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:40:22 GMT

راه‌اندازی ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن شیروان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۵۹۵

راه‌اندازی ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن شیروان

ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن شیروان در استان خراسان شمالی، توسط مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در راستای لزوم توسعه ایستگاه‌های لرزه‌نگاری جهت پوشش مناسب‌تر مناطق لرزه‌خیز کشور با حمایت استانداری و مدیریت بحران استان خراسان شمالی، شهریور ۱۳۹۹ ایستگاه لرزه‌نگاری دائمی باند پهن در این استان راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایستگاه در شرق شهرستان لوجلی و در شمال شهرستان شیروان واقع شده است و پوشش گسل‌های باغان گرماب در شمال و گسل قوچان در شرق، اهمیت این ایستگاه را دوچندان کرده است.

بنا بر اعلام دانشگاه تهران، داده‌های این ایستگاه به‌صورت آنلاین (برخط) به مرکز لرزه‌نگاری کشوری ارسال می‌شود و همراه با داده‌های دیگر ایستگاه‌های لرزه‌نگاری جهت پایش مناسب‌تر فعالیت‌های زمین، امور تحقیقاتی و گزارش رخدادهای زمین‌لرزه محلّی در آن ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله لرزه نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود