Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:45:35 GMT

ارتقای ۱۰ پله‌ای کشتی قم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۴۰۳۶

ارتقای ۱۰ پله‌ای کشتی قم

محسن وزیری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال ۹۸ هیات کشتی قم در بخش کشتی فرنگی موفق به قرار گرفتن در بین سه استان برتر و درمجموع در رده هشتمین هیات کشتی کشور قرار گرفت.

وی بابیان اینکه این جهش در ارتقای جایگاه کشتی قم نشان از همت مضاعف مربیان، ورزشکاران و مجموعه خانواده کشتی دارد گفت: باید این موفقیت را به تمام افراد موثر در این دستاورد به‌ویژه مربیان، ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیری با تاکید بر اینکه کُشتی قم راه خود را پیدا کرده و موفقیت‌های این هیات در آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: ورزشکاران و مربیان کشتی قم باوجود همه مشکلات و کمبودها، خالصانه و جهادی کار کرده‌اند و افتخارهای مهمی در سطح ملی و بین‌المللی رقم زدند.

رئیس هیات ورزشی کشتی قم اظهار داشت: در سال ۹۸ کشتی‌گیران قمی موفق به کسب ۶ مدال جهانی،‌۳ مدال آسیایی، ۱۰ مدال بین‌المللی و ۱۱ مدال کشوری شدند ضمن اینکه علیرضا نجاتی ورزشکار آتیه‌دار قم نیز در سال گذشته موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور تیم قم در لیگ برتر کشتی افزود: به دلیل اینکه برای شرکت در لیگ برتر کشتی موفق به جذب حامی مالی نشدیم، هفت کشتی‌گیر برتر قم در تیم‌های دیگر لیگ برتری قرارداد منعقد کردند و این موجب شده تا تیم قم با ورزشکارانی جوان باهدف پشتوانه سازی در این مسابقات شرکت کند.

وزیری گفت: هدف از شرکت در مسابقات لیگ برتر کشتی،‌ کسب تجربه میدان‌های بزرگ برای ورزشکاران جوان و آینده دار کشتی قم است که این موضوع منجربه پشتوانه سازی برای این رشته ورزشی می‌شود.

برچسب‌ها کشتی فرنگی قم لیگ برتر کشتی فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی قم لیگ برتر کشتی فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم کشتی فرنگی قم لیگ برتر کشتی فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم اخبار کنکور لیگ برتر کشتی کشتی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار خواهد شد که ۸ فرنگی کار قمی نیز به این مسابقات دعوت شده اند.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در جام تختی ۸ سهمیه مستقیم دارد که طی آن مهدی جواهری و علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد جانقلی و رضا مردی در وزن ۶۳ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در ۶۷ کیلوگرم محمد جواد رضایی، در ۷۲ کیلوگرم ابوالفضل زینتی، در ۹۷ کیلوگرم صادق عبداللهی و در ۱۳۰ کیلوگرم شاهرخ میکاییلی نیز در جام تختی حضور پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: برای استان قم چهار سهمیه دیگر نیز به علت کسب عنوان چهارم تیمی رقابت های قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است که انتخاب آن نفرات بر عهده هیات کشتی قم می باشد.

عبدی افزود: مسابقات جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت امسال در اهواز برگزار می شود.

کد خبر 6079063

دیگر خبرها

  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی