Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار  کمال هادیان‌فر روز سه شنبه در جلسه شورای ایمنی راه‌های سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور استاندار زنجان و مدیران استانی مرتبط با این بخش برگزار شد، با بیان اینکه با وجود کمبود منابع و مشکلات کشور، تلاش‌های بسیار خوبی در استان زنجان در حوزه ایمنی راه ها انجام شده است، افزود: در چهار ماه سال گذشته جان باختگان این حوادث در کشور ۷۳ نفر بودند که در چهار ماهه اول امسال این تعداد ۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه شمار فوت شدگان تصادف رانندگی در جاده های زنجان افزایشی است، یادآورشد: در چهار ماهه نخست امسال ۸۷ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان فوت کرده اند که این تعداد  ۱۴ نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

سردار هادیان‌فر تصریح کرد: شمار تصادفات در فرودین ماه امسال به جهت اعمال محدودیت در تردد بین شهرها و استانها به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور یکسان در کل کشور کاهش چشمگیری یافت که متوسط این میزان کاهش، به ۵۲ درصد رسید.

وی افزود: خرداد ماه امسال سه فقره تصادف مهم در مسیرهای استان زنجان داشتیم که در محور بیجار، قیدار و آزاد راه های استان رخ داد که این تصادفات ۱۲ کشته داشت و ۱۵ درصد تصادفات نیز در راه‌های فرعی و بخشی نیز در راه‌های روستایی رخ داده بود.

سردار هادیان‌فر بر لزوم برگزاری جلساتی در این خصوص و علت‌یابی و ارایه راهکار برای رفع آن تاکید کرد و گفت: در محور خدابنده که وسعت بسیار زیادی دارد تنها یک پاسگاه فعال است که باید پاسگاه دوم نیز برای مدیریت بهتر این حوزه ایجاد شود.

وی اظهار داشت: در آزادراه ها که تسهیل کنند ترددها هستند به جهت نبود تجهیزات و دوربین‌های کنترل سرعت ۱۷ درصد تصادفات مهم و فوتی ناشی از سرعتهای غیرمجاز رخ می دهد.

سردار هادیان فر گفت: رانندگان وقتی با پلیس مواجه می شوند سرعت خودرو را کنترل و بعد از پلیس سرعت را افزایش می دهند که این موجب تصادف می شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سيد کمال هاديانفر زنجان بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان بیجار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان بیجار اخبار کنکور هادیان فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با تصادفات منجر به فوت سال گذشته در پایتخت گفت: متاسفانه ۴۱ درصد از تصادفات در شهر تهران مربوط به عابران پیاده بوده است. از همین میزان بیش از ۶۰ درصد تصادف‌ها در معابر بزرگراهی اتفاق افتاده، جایی که اصلا نباید عابر پیاده تردد کند.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها شاهد بودیم که بعضی از عابران بدون توجه به خطرناک بودن مسیر از عرض بزرگراه‌ها تردد می‌کنند که در اکثر موارد منجر به سانحه می‌شود. ما برای تمامی این موارد سهم تقصیر برای عابران پیاده در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد