Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نحوه چگونگی ثبت نام به منظور مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی استعدادهای درخشان اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ضمن تبریک به داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان سال99 که در دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله مصاحبه علمی راه یافته اند بدینوسیله شیوه و چگونگی اجرای مصاحبه علمی این دوره به شرح ذیل اعلام می شود:
1- با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و نظر به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشـجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مصاحبه سال 99 این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه کارنامه بدون آزمون دکتری تخصصی ( ویژه استعدادهای درخشان) واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند لازم است از ساعت 10 امروز سه شنبه 25 شهریور تا ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 27 شهریور با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی مجازی اقدام نمایند. ثبت نام نکردن در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.
3- داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه لازم است نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه ودر قالب فایل pdf در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.
4- از آنجایی که واحدهای دانشگاهی منتخب در سـطح کشور میزبان داوطلبان به منظور مصاحبه مجازی می باشند لازم است داوطلبان بر اساس محل اقامت خود یکی از واحدهای دانشگاهی را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی در سامانه انتخاب و ثبت نمایند. مصاحبه کلیه رشته/گرایش های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد. واحدهای دانـشگاهی محل مصاحبه داوطلبانی که شـهر تهران را انتخاب نموده اند در زمان اعلام تاریخ و زمان مصاحبه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تعیین و اعلام خواهد شد.
5- تاریخ و زمان مصـاحبه در موعد مقرر توسـط مرکز سـنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد.
6- حضور داوطلبان در واحد دانشگاهی منتخب به منظور شرکت مصاحبه علمی (به صورت مجازی) در تاریخ و زمان اعلام شده الزامی بوده و حضور نیافتن داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چگونگی ثبت نام مصاحبه علمی بدون آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری