Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز اکرمی روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی برآیندی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پوشش ایام هفته دفاع مقدس مد نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نکاتی که لازم است به آن توجه ویژه‌ای شود پاسخ به شبهات دفاع مقدس است که بیشتر در عرصه فضای مجازی به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: اشکال مختلف اطلاع رسانی شامل خبر، گزارش، داده نما، ساخت کلیپ، گزارش‌های تصویری، موشن‌گرافی و اینفوگرافیک با محوریت اقدامات ارزنده استان مرکزی در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد.

اکرمی تصریح کرد: تبلیغات و فضاسازی های محیطی شهرها و روستاهای استان نیز باید به تناسب امکان سنجی مخاطبان برنامه ریزی شود تا حال و هوای دفاع مقدس در نقاط مختلف استان فراگیر شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در سخنانی گفت:تبیین نقش استان مرکزی در ۱۵۰ پروژه مهم، برگزاری میزگرد رسانه‌ای، ارائه کتب دفاع مقدس و کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، نشست‌های تخصصی کتاب، حضور هر غرفه یک روای تخصصی و بیش از صدها برنامه فرهنگی دیگر از جمله اقدامات پیش بینی شده در نمایشگاه هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های تخصصی دفاع مقدس به همت ستاد چهل سالگی استان که متشکل از دستگاه های اداری، کارگروه‌ها، اجلاسیه‌های کنگره شهدای استان، کمیته‌ها و بسیجیان است برپا می‌شود و بنا بر پیش بینی‌های انجام شده بیش از یک هزار نیروی متخصص فرهنگی که به برکت کنگره شهدای استان سازماندهی شده اند، در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۱۸ عنوان برنامه ملی که در هفته دفاع مقدس نیازمند مشارکت همه دستگاه ها و بسیج مردمی است که با توجه به جایگاه و حساسیت استان مرکزی باید برنامه ریزی مناسبی پیش بینی شود که اداره کل حفظ آثار و ستاد چهل سالگی استان به میدان آمده اند.

در ادامه این نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را در ایام هفته دفاع مقدس بیان کردند.

برچسب‌ها اراک دفاع مقدس استان مرکزی هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک دفاع مقدس استان مرکزی هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس اراک دفاع مقدس استان مرکزی هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اطلاع رسانی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات