Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:28:06 GMT

انبار کاغذ های بازیافتی در محاصره آتش

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۴۵۷۴

انبار کاغذ های بازیافتی در محاصره آتش

آتش سوزی سوله انبار کاغذ های بازیافتی در دو کوهک با عملیات نفسگیر آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهارداشت: در پی آتش سوزی یک سوله مملو از کاغذ های بازیافتی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز  به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های 8، 20، 4 ،15 و 5 را به همراه تانکرهای آب رسان و خودروهای تنفسی به محل حادثه در دوکوهک  اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهندس قانع درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه یک سوله به مساحت 1500 متر مربع ، مشاهده شد که کاملا شعله ور شده و آتش و دود زیادی از فاصله دور دیده می شد و با بررسی های اولیه معلوم شد، این سوله محل نگه داری و انبار مقدار زیادی کاغذ های بازیافتی بود. رییس سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: شعله های آتش به حدی وسعت پیدا کرده بود که به دیواره ها و سقف سوله نیزسرایت کرده و به شدت در حال گسترش بود. وی تصریح کرد: با توجه به قابل اشتعال بودن مواد داخل سوله، آتش نشانان به سرعت عملیات خود را با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و چندین رشته لوله آبدهی از چهار نقطه آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن شعله های آتش، اولویت عملیات را عدم سرایت و گسترش آتش سوزی به مکان های همجوار، قرار دادند. قانع خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش خود موفق شدند در یک عملیات نفسگیر و همه جانبه، آتش سوزی را مهار و از گسترش آتش و سرایت آن به اطراف جلوگیری نمایند.  نیروهای آتش نشانی پس از مهار کامل آتش، همزمان با زیر و رو کردن بسته های کاغذ، با پاشیدن آب به لکه گیری آتش های پنهان در میان این کاغذها مشغول شدند. وی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران شاغل در سوله و شهروندان آسیبی وارد نشد و در این عملیات، آتش نشانان پس از لکه گیری و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش سوزی به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز