Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پی نوسانات قیمت تخم مرغ و تشدید نظارت بر فروش این کالا در بازار استان در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، ۱۲۸ پرونده تخلف در این حوزه تشکیل شده است.

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد ساعدی اظهار کرد: در پنج ماهه اول سال جاری بیش از ۲۷۰۰ مورد بازرسی با موضوع تخم مرغ در استان انجام و تعداد ۱۲۸ پرونده تخلف به میزان ۶۳۵ میلیون ریال تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احصاء این تخلفات نتیجه بازرسی از واحدهای عمده‌فروش یا شرکت‌های پخش و همچنین بخش بازرسی اتاق‌های اصناف از بازار بوده که صنوف متخلف هر کیلوگرم تخم مرغ را بیش از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، ساعدی گفت: دلیل عمده عدم رعایت قیمت مصوب از سوی اغلب فروشندگان تخم مرغ، هزینه زیاد تولید است، نهاده دولتی کفاف نیاز واحدهای تولیدی مرغ و تخم مرغ را نمی‌دهد و آن‌ها ناگزیر به تامین نهاده با قیمت بیشتر از بازار آزاد هستند که این امر هزینه تولید و قیمت نهایی محصولات را افزایش می‌دهد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت

علیرضا اشرفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۵۰ هزارتن روغن  تولید شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ درصد رشد داشته است.

به گفته او، با توجه به شرایط مساعد عرضه و تقاضا، روغن به قیمت مصوب و حتی کمتر از نرخ مصوب بدست مصرف کننده می رسد.

اشرفی با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن نداریم، افزود: با توجه به اتخاذ تدابیر صورت گرفته برای ایام ماه رمضان و نوروز، کمبودی در توزیع روغن نداریم.

دبیر انجمن روغن نباتی گفت: با توجه به تمهیدات دولت و همکاری صنعت روغن نباتی، تغییری در حوزه قیمت روغن نباتی در کوتاه مدت نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت