Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امین بختیاری مسؤول گروه جهادی دکتر حسابی شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با به صدا در آمدن زنگ خطری به نام ویروس منحوس کرونا محدودیت‌هایی بر فضای جامعه غالب شد که هیأت‌ها هم از این قائده مستثنی نبودند اما این محدودیت‌ها باعث نشد که شور حسینی در میان مردم کم شود و هر کسی در حد توان خود برای اشاعه فرهنگ حسینی تلاش کرد و ما هم در حد توان سعی خود را کردیم تا شور و حال محرم را از حسینه‌ها به کوچه‌ها و از کوچه به خانه‌ها ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای زنده نگه داشتن حال و هوای محرم تصمیم گرفتیم به اجتماعی‌ترین مکان‌های شهر برویم چرا که کوچه‌ها و خیابان‌ها محل تردد همه مردم با همه طیف‌های اعتقادی است.

مسؤول گروه جهادی دکتر حسابی ادامه داد: جلسات متعددی با دوستان‌مان در گروه جهادی دکتر حسابی برقرار کردیم و در آخر تصمیم به راه‌اندازی هیأت سیار گرفته شد.

بختیاری بیان کرد: برای انتخاب محله‌ها بحث‌های بسیار زیادی انجام شد و سوأل اساسی این بود که به چه محله‌هایی برویم و چه خانواده‌هایی میزبان ما باشند؟ و در آخر هم به این نتیجه رسیدیم که هیأت‌ها را مقابل منزل خانواده‌های شهدا برگزار کنیم و شهدا میزبان باشند و شاید برایتان جالب باشد مهمان خانواده‌ای بودیم که در آن ۹ خانواده شهید وجود داشت.

وی اضافه کرد:  مسئله دیگری که این کار دانش‌آموزان را متمایز کرده بود آوردن جلوه‌های هنری مانند اهدای آثار تجسمی به خانواده‌های شهدا، اجرای گروه سرود کشوری آل یاسین و روایتگری خاطرات شهدا به مراسم بود.

این مسؤول گروه جهادی ابراز کرد: یکی از نکات مهمی که در این گروه جهادی وجود دارد حضور دانش‌آموزان است که صفر تا صد امورات برگزاری هیأت توسط خود این اعضاء برگزار می‌شدهمچنین از دوستان حوزه یک حضرت قائم(عج) برای تهیه برخی از ملزومات برگزاری هیأت تشکر می‌کنم.

بختیاری در پایان با اشاره به تلاش نسل چهارم انقلاب برای زنده نگه داشتن یاد لاله های دفاع مقدس افزود: البته این اولین کار دوستان من در گروه جهادی دکتر حسابی نیست و نزدیک به یک سال است که دانش‌آموزان پا به عرصه فعالیت‌های اجتماعی گذاشته‌اند و ثابت کرده‌اند که ظرفیت فضای دانش‌آموزان بسیار بیشتر از آن است که در حال حاضر به آن پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس فرهنگ دانش آموزان انقلاب دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی