Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-قرعه‌کشی مسابقات فوتبال چهارجانبه بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری میزان - مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال چهارجانبه بزرگداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت مقام شامخ شهیدان مهدی رضایی مجد، ابوالفضل پارسا و سردار شهید ناصر کاظمی در محل دفتر معاونت فرهنگی بنیاد شهید تهران بزرگ انجام‌ شد و تیم‌های شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۶/۳۰ از ساعت ۱۴:۴۵ تیم‌های یاران رسانه و هنرمندان حامی با هم دیدار می‌کنند و از ساعت ۱۶:۱۵ تیم‌های استقلال و بنیاد شهید به مصاف هم خواهند رفت و در روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۷/۱ تیم‌های بازنده از ساعت ۱۴:۴۵ دیدار رده‌بندی و تیم‌های برنده از ساعت ۱۶:۱۵ دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

گفتنی است؛ این سری از مسابقات در ورزشگاه پیام برگزار خواهد شد و در تیم یاران رسانه که با هدایت محسن بیاتی‌نیا به میدان خواهد رفت، چهره‌هایی نظیر محمد سیانکی، محمدحسین میثاقی، محمود نجف‌زاده و... بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تساوی تیم‌های یاران رسانه و بنیاد شهید در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن

انتهای پیام/

برچسب ها: یاران رسانه دفاع مقدس لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یاران رسانه یاران رسانه دفاع مقدس لیگ برتر فوتبال یاران رسانه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود

به گزارش خبرنگارمهر، حسین محمودی عصر سه‌شنبه در ویژه برنامه «مهر و هنر» که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت یاد و خاطره شهید آوینی که در عرصه هنر انقلاب بویژه برای نسل کودک و نوجوان زحمات زیادی کشیدند، نامگذاری شده است.

وی افزود: شهید آوینی با هنرمندی مناسب، زمینه جریان سازی انتقال مسیر هنر انقلاب به نسل آتی جامعه فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تصریح کرد: شهید آوینی حرکت هنر را به سمت مردمی بودن سوق داد و همین امر موجب شد اکنون هنر تعالی و ارتقا یابد.

وی افزود: رویکرد شجاعانه و ثبات قدم شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس باعث ماندگاری این مهم شد به طوری که مقام معظم رهبری از شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم نام برد و بسیاری از آثار این شهید بزرگوار در زمینه دفاع مقدس و انقلاب موجب ماندگاری شخصیت شهید آوینی و آثار وی شد.

محمودی فر با بیان اینکه شهید آوینی به عنوان الگو در عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس معروف است، یادآور شد: این شهید والامقام، اخلاق و ولایت پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار داد و همین امر باعث شد، آثار تولیدی وی، دفاع مقدس را به زیبایی به تصویر بکشد و مردمی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند از این طریق، جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را درک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن قدردانی از مشارکت حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در برگزاری این برنامه، گفت: وظیفه نسل جوان است تا با زبان هنر و ابزار فرهنگ، شهید آوینی را به نسل‌های آینده معرفی کنند.

کد خبر 6080385

دیگر خبرها

  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم