Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:

جمیلا ملکشاهی صبح امروز(۲۵ شهریور) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: سی و دومین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در روزهای  ۲۵, ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه سال جاری به صورت علمی و آزمون کتبی(مجازی» در این استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آزمون کتبی به صورت مجازی ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روز جمعه بیست و هشتم شهریور ماه برگزار می شود، تصریح کرد: این آزمون در  رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده و طراحی و توسعه صفحات وب برگزار می شود.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه سی و دومین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در ۴ حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان برگزار می شود، تصریح کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون مطابق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اندیشیده شده است.

 

وی، با اشاره به اینکه تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع مجازی  و عملی ۳۴۰  نفر و  آزمون ادواری ۴۵ نفر است، ابراز کرد:  در این آزمون در  شهرستان ایلام ۱۰۵ نفر جامع و ۴۵ نفر در آزمون ادواری (عملی)، در شهرستان آبدانان  ۷۰ نفر در آزمون (عملی)، در شهرستان دهلران  ۹۷ نفر در آزمون عملی و در شهرستان هلیلان ۲۰ نفر در آزمون عملی شرکت کرده اند.

 

ملکشاهی با اشاره به اینکه مجموع شرکت کنندگان در آزمون عملی ۲۹۲ نفر و  در آزمون کتبی ۳۴۰ نفر است، خاطرنشان کرد: ین آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و به شرکت‌کنندگان بعد از کسب نمره قبولی و پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی، گواهینامه مهارت‌های کار و دانش اعطاء می‌شود.

 

ملکشاهی، در پایان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها توسط مربیان مجرب در مؤسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و دفتر آموزشی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند برگزاری این دوره‌ها نظارت دارد.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ادواری مهارت آموزی آزمون ایلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود نفر در آزمون آزمون عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود