Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تهدید و اجباری برای آموزش‌های حضوری و حضور دانش‌آموزان در مدارس نداریم اما مدارس استان نیز تعطیل نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسینم از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کردستان، رشید قربانی در نشست شورای معاونان که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه مهر و فصل تابستان و سنگینی فعالیت‌ها، ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران اظهار داشت: با مشارکت تمام بخش‌ها و دست‌اندرکاران امر، سال‌تحصیلی جدید با موفقیت آغاز و مدارس از 15 شهریورماه بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عملکرد استان در اکثر شاخص‌ها به‌ویژه ساماندهی نیروی انسانی را مطلوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه امسال کمترین مشکل را در این بخش داشته‌ایم گفت: در بخش نقل و انتقال فرهنگیان با بیش از 65 درصد انتقال متقاضیان موافقت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نظارت بر فعالیت‌های مدارس را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار در استان عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت رصد و پایش اقدامات مدارس به‌ویژه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان گفت: بر اساس بازدیدهای سر زده که  از ابتدای آغاز سال ‌تحصیلی جدید انجام شده عملکرد مدارس در بخش‌های مختلف رضایت‌بخش بوده است.

وی با اشاره به عدم قطعیت در مواجه با کرونا و ضرورت آمادگی برای پیشبرد امور افزود: در این فضا و شرایط باید همه کمک کنند تا برنامه‌ها به خوبی مدیریت شود و اظهارنظر و اقدامات باید در چارچوب‌های ابلاغی وزارت باشد.

قربانی آموزش حضوری را اولویت نخست استان اعلام کرد و با بیان اینکه در ارائه آموزش‌های حضوری تهدید و اجبار نداریم تصریح کرد: سیاست کلی تشویق دانش‌آموزان برای آموزش حضوری است.

اذعان آذری‌جهرمی به نبود عدالت فناوری اطلاعات در زنجان / چرا 350 مدرسه هنوز به شبکه ارتباطات متصل نیست؟خانواده‌ها بر رعایت دستورالعمل بهداشتی توسط مدرسه نظارت کنند

وی اظهار داشت: در صورت عدم  حضور دانش‌آموزان در مدارس باید با همکاری اولیا و هماهنگی والدین با مدارس، آموزش جایگزین برای دانش‌آموزان تعیین و مسائل مربوط به آموزش دانش‌آموزان باید از طریق مدارس رصد و پیگیری شود و مدارس نباید تعطیل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر ضرورت تشکیل تیم‌های نظارت در سطح استان و شهرستان به منظور بازدید از مدارس عنوان کرد: باید بر اساس برنامه‌ریزی و تعیین افراد در سطح اداره کل و شهرستان، مسئولیت رصد و پایش هر چند مدرسه به یک فرد واگذار و به صورت مستمر و مداوم، فعالیت‌های مدارس در بخش‌های مختلف ارزیابی شود.

به گفته وی تمام مدارس بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی کلیه بخش‌ها بوده و در صورت امکان دستگاه ضدعفونی پدالی خریداری شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه شاد و قابلیت‌های نسخه جدید این اپلیکیشن و برگزاری جلسات لایو در بستر شاد از معاونان خواست با بهره‌گیری از شبکه نسبت به برگزاری جلسات توجیهی و تشریح برنامه‌ها اقدام کنند هر چند در همین راستا تاکنون چندین نشست زنده در سطح استان و شهرستان برگزار شده است.

قربانی اعلام کرد: در هفته جاری وزیر آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد با مدیران مدارس صحبت می‌کند.

انتهای پیام/486/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان آموزش و پرورش دانش آموزان بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند،گفت: امروزه دشمن تمام قدرت خود را به کار گرفته تا به‌نوعی به این مجموعه عظیم رخنه کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش با حضور به‌موقع و میدانی خود در تمام ناآرامی‌های سالیان اخیر توانست از موج عظیمی که دشمن علیه دانش‌آموزان ما به راه انداخته بود، به‌سلامت عبور کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزه آموزش گفت: آموزش‌وپرورش مسیر و راهی است که همه ما از آن برای خدمت به جامعه عبور می‌کنیم و این همان مسیری است که همه ما باید تلاش کنیم تا حرکت و نگاه و تدبیر در آموزش‌وپرورش برای تربیت نسلی شایسته به‌خوبی شکل بگیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: امروزه دشمن تمام قدرت خود را به کار گرفته تا به‌نوعی به این مجموعه عظیم رخنه کند تا جوانان و آینده‌سازان ما را به هر نوعی از راه به در کند، باید نسل جوانان که در خط مقدم این جهاد عظیم هستند با انجام رسالت خود در قبال شهدا شایستگی خود برای دفاع از این انقلاب به سرانجام برسانند.

گشتاسبی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند، یادآور شد: از آنجا که دانش‌آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند، بنابراین صیانت از این سرمایه‌ها بسیار ضروری است.

در ادامه هاشم ناظم‌جلال، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان ضمن تبریک و قدردانی از اجرای وعده صادق اظهار داشت: ما فرهنگیان و دانش‌آموزان به نمایندگی از تمامی فرهنگیان استان کردستان قدردان زحمات سبزپوشان سپاه استان هستیم چرا که پاسخ کوبنده وعده صادق افتخاری از جانب شما دلاورمردان سبزپوش علیه جنایت‌های رژیم منحوس برای تک‌تک ما ایرانیان بود.

وی افزود: سپاه بیت‌المقدس در همه عرصه‌ها از بدو تأسیس تا کنون پشتیبان این انقلاب بوده و با این کار خود عزت را برای ایران اسلامی رقم زد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین با استفاده از اقتدار وعده صادق به تمام جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی در همه حال حامی مظلوم در برابر ظالم است.

ناظم‌جلال هویت بخشی به دانش‌آموزان راهکار مقابله با توطئه دشمن خواند و عنوان کرد: دانش‌آموزان انقلابی امروز بار مسئولیت سنگینی برای ادامه راه میهن اسلامی و تحقق آرمان‌های شهدا بر دوش دارند که این محور جزو برنامه‌های اولویت‌دار در آموزش و پرورش کردستان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان با اهدای لوح تقدیر از دانش‌آموزان قدردانی کرد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»