Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:51:06 GMT

حکایت همچنان پاکیست

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۵۸۶۷

حکایت همچنان پاکیست

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گروه صنعتی پاکشوما برای اولین بار در ایران به شکل مجازی در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ از جدیدترین محصول لباسشویی اتوماتیک خود در محل موزه پاکشوما رونمایی کرد.

در این مراسم مطابق با کنفرانس‌های خبری قبلی این گروه، مدیر ارشد بازاریابی برندهای این گروه بزرگ صنعتی، مهرداد نیکزاد اشاره‌ای به کنفرانس‌ها و تبلیغات رسانه‌ای قبلی پاکشوما داشتند که از شعار لیاقت شما بیشتر از اینهاست شروع شد، سپس در مرحله رمزگشایی شعار طراحان ما لیاقت شما را درک می‌کنند و سپس با معرفی اولین ماشین ظرفشویی کاملاً ساخت ایران (ژوزفین به احترام نام مخترع این محصول) با شعار همه ظرف حریف ادامه پیدا کرد و در حال حاضر به معرفی جدیدترین ماشین لباسشویی اتوماتیک در سری لوکس میان رده H Series با شعار حکایت همچنان پاکیست پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد نیکزاد عنوان کرد که گروه پاکشوما https://www.pakshoma-group.com (پاکشوما، مایدیا، کندی، زیرووات و کرال) بالاترین سهم بازار انواع ماشین لباسشوی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را در ایران داراست (۵۵ درصد سهم بازار) و جمعاً ۸۰۰.۰۰۰ دستگاه از این گروه محصول در سال تولید و عرضه می‌کند.

وی در ادامه افزود: برای اولین بار در ایران شاخص وفاداری و نرخ خالص ترویج کنندگان NPSمحصولات این گروه را واحد بازاریابی با انجام پیمایش‌های کمی دقیق از پنل‌های مصرف کنندگان در سطح گسترده اندازه گیری کرده است که از بازه ۱ تا ۱۰، رقم ۹ محاسبه شده است. شاخص ۹ NPS بیانگر قدرت برند و سرمایه اجتماعی برند پاکشوما می‌باشد که برندهای مطرح دنیا نیز این شاخص را به شکل شفاف و سالانه اعلام می‌کنند. پاکشوما نیز برای اولین بار در ایران رقم این شاخص را به همگان اعلام می‌کند.

سخنران بعدی، مهندس کسایی مدیر محصول گروه پاکشوما بود که به معرفی سری‌های مختلف ماشین لباسشویی اتوماتیک برند پاکشوما پرداخت.

کسایی عنوان کرد پاکشوما در ۴ رده محصولی U Series , L Series, K Series, H Series انواع متنوع و مختلف ماشین لباسشویی اتوماتیک را عرضه می‌کند.

سری U که مدرن ترین دیزاین و طراحی با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها را دارد و از موتور کم مصرف اینورتر بهره می‌گیرد سری L نیز در ۳ نوع طرح پنل و ۲۱ برنامه متنوع شستشو و درب عریض طراحی کروم بهره می‌گیرد. سری K که پرفروش‌ترین سری لباسشویی‌های اتوماتیک بازار ایران https://pakshomacenter.com است و دارای ۲ نوع صفحه نمایش لمسی و مکانیکی است و در ظرفیت‌های ۷-۸-۹ عرضه می‌شود. جدیدترین سری پاکشوما در رده لوکس میان رده، سری H می‌باشد که طراحی اروپایی دارد و از ۲۰ برنامه شستشوی مختلف بهره می‌گیرد و همینطور در ظرفیت‌های ۶-۷ کیلوگیرم و طراحی درب عریض همراه با روکش کروم از امروز به بازار عرضه می‌شود.

مهرداد نیکزاد در ادامه عنوان کرد: برنامه‌های شستشوی لباس‌های حساس و ابریشمی، لباس‌های کوچک و همچنین برنامه شستشوی در شب، شستشوی با تأخیر و ۱۵ دقیقه‌ای در همه لباسشویی‌های پاکشوما جزو ویژگی‌های همیشگی است و دیگر یک مزیت رقابتی نیست.

وی همچنین تاکید کرد: پاکشوما همکاری جدیدی را با بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، دیجی کالا آغاز کرده و از ۲ هفته آینده تبلیغات مشترک این ۲ برند (بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی) در سراسر ایران آغاز می‌شود.

نیکزاد وعده داد در ۲ هفته آینده یکی از جدیدترین محصولات لوازم خانگی که تاکنون برند پاکشوما نداشته است طی یک کنفرانس خبری دیگر، رونمایی خواهد شد.

«یک ایران، یک پاکشوما»

کد خبر 5024723

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکشوما دیجی کالا تولید داخلی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو ایران خودرو سایپا لوازم خانگی صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی گردشگری جاذبه گردشگری طراحی سایت جزیره کیش فضای کسب و کار لباسشویی اتوماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکایت تاکسی برقی تهران !

تین نیوز رضا پاکدامن :

 ۱.  دی ماه  سال قبل، در مراسمی باشکوه با حضور وزیر صمت و شهردار تهران، از تاکسی برقی های چینی که قرار است در تهران فعالیت کنند، رونمایی شد.

۲. همان زمان مدیر طرح های خودروی برقی وزارت صمت از ورود ۲۵۰۰ خودروی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان ۱۴۰۲ خبر داد.

۳. علی‌اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در جلسه این هفته شورای شهر تهران در تذکر به شهردار تهران نسبت به سیاست ها و عملکرد شهرداری در توسعه شبکه حمل و نقل عمومی شهر گفت: « مدیریت شهری از آذر ماه در سال گذشته در حضور شهردار تهران و وزیر صمت در سه مرحله  در آذر ، دی و اسفند اقدام به "رونمایی" از تاکسی‌های برقی کرد.

نکته قابل توجه این است که این خودروها یا پلاک نداشتند و یا پلاکشان شخصی بود و پلاک تاکسی نداشتند.

شهرداری هنوز در مورد نحوه خدمات پس از فروش اقدامی نکرده و شرکت خودروساز صاحب صلاحیت را نیز معرفی نکرده، تاکنون حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت " پلاک تاکسی " نشده، همچنین برخلاف مصوبه شورای عالی ترافیک که قرار بود رنگ خودروهای برقی آبی فیروزه‌ ای باشد شاهد رونمایی از خودروهای رنگی هستیم، در اسفند ماه سال گذشته نیز از تعداد خودروهای برقی وارداتی چین رونمایی شد که رنگش با رنگ مصوب همخوانی نداشت !

نکته اینکه کماکان یارانه دولتی از محل ماده ۱۲ و شورای اقتصاد تعیین تکلیف نشده و فقط وعده ورود خودرو برقی داده شده است و هنوز شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی این مصوبه مشخص نیست.

با صحبت، سخنرانی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نمی‌ شود.

حتی به دلیل عدم پیگیری نوسازی تاکسی‌ ها مدت‌ هاست که سمند سورن به عنوان تنها خودروی مناسب تاکسی وارد چرخه حمل‌ و نقل نشده و نوسازی متوقف شده است.

هنوز وزارت کشور در مورد ون‌ های اهدایی نیز اقدامی انجام نداده و شهرداری هم پیگیری‌ هایش به نتیجه نرسیده و این در حالی است که قرار بود با بودجه اختصاص داده شده نوسازی ون‌ ها انجام شود که نشده است که امیدواریم شهردار تهران" پاسخگوی " این موارد و مطالبات باشد.»

بیشتر بخوانید: گزارش تصویری| رونمایی از تاکسی های برق

۴.بعد از اعتراض این عضو شورای شهر تهران،  هرمزی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد وضعیت تاکسی برقی تهران گفت:« از امروز رانندگان تاکسی می‌ توانند برای خرید خودروی‌ های جدید چینی اقدام کنند. در مرحله اول ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی چینی به تاکسیرانان واگذار می‌شود. قیمت حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که ۶۰۰ میلیون آن وام از سوی شرکت وارد کننده با سود ۸ درصد و ۵ ساله با اقساط ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و آورده تاکسیران حدود ۱۰۰ میلیون قیمت تاکسی فرسوده و ۳۰۰ میلیون هم باید پرداخت کند، همچنین ۳۰۰ میلیون هم وام کارآفرینی داده می‌ شود.»

سیاست شهرداری تهران و وزات صمت برای واردارات خودروی برقی چینی به عنوان تاکسی، مبهم و مورد نقدهای قبلی نگارنده بوده و اینک که حتی عضو شورای شهر تهران، سخن به اعتراض گشوده، مجددا چند سوال مطرح می کنم.

1- قیمت هر خودروی برقی ، بالغ بر " ۱.۳۰۰  میلیارد تومان "تعیین شده ( که با احتساب سود تسهیلات ، هزینه تمام شده برای یک تاکسیران ، بسیار بالاتر خواهد رفت )

2- یک تاکسیران در ماه باید حدود 20 میلیون تومان قسط بدهد ! که بسیار سنگین است.

3- آیا با نرخ های کرایه فعلی ، برای یک تاکسیران " توجیه عقلی و اقتصادی " دارد که یک خودروی میلیاردی با استهلاک و هزینه تعمیر بالا و هزینه های جانبی ) را برای "چند هزار تومان کرایه " ، مسافربری کند ؟

4- طبق گزارش چند روز قبل رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل وزارت صمت، بر خلاف هدف گذاری ها، طی دو سال گذشته، جمعا فقط حدود 110 هزار خودروی فرسوده، اسقاط شده است.

 در صورتی که دولت و شهرداری می توانست و می بایست به جای تخصیص بودجه برای واردات خودروی برقی چینی ، ( و وابسته ساختن ایران به چین در این حوزه ) نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با خودروهای " اقتصادی " داخلی و وارداتی به صورت ضربتی اقدام بکند.

5- آیا این طرح واردات شتابزده خودروی برقی چینی ، به غیر از فروشندگان چینی،  برای اقتصاد ایران مزیتی دارد؟

6- آیا برخی از مدیران در کشور عملا به " بازاریاب " کالاهای چینی تبدیل شده اند ؟

 من معتقدم پشت این گونه سیاست های صنعتی و وارداتی خصوصا در حوزه خودرو ، " فساد سازمان یافته " وجود دارد، که نیاز به رسیدگی قضایی است .

8-آیا زمان استیضاح شهردار و وزیر صمت به منظور پاسخگویی در مورد " رسوایی خودرویی " و موارد مشابه نرسیده است؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت تارا در بازار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دنا گران شد
  • حکایت «ریز پرنده‌هایی» که عمرشان کوتاه بود!