Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@17:21:14 GMT

با سابقه ترین آموزشگاه زبان هلندی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۵۹۵۷

با سابقه ترین آموزشگاه زبان هلندی

اغلب کشورهای اروپایی به علت شرایط مساعد اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و سیاسی مقاصد ویژه ای برای مهاجرت هستند. شاید شما به عنوان یک شهروند ایرانی قصد زندگی در یک کشور پرجمعیت با مناقشات سیاسی همچون امریکا، کانادا، فرانسه، انگلیس و یا آلمان را نداشته باشید، در این صورت قطعا کشوری همچون هلند می تواند نظر شما را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زبان هلندی به عنوان یکی از زبان های نادر در سطح جهان شناخته می شود به همین علت تعداد محدودی از موسسات در داخل ایران مبادرت به آموزش این زبان نموده اند. این امر انتخاب یک آموزشگاه مناسب را به شدت دشوار می کند، چرا که امکان سنجش موسسات با توجه به موفقیت زبان آموزان کاهش یافته و ممکن است شما هرگز نتوانید با افرادی که به زبان هلندی به خوبی مسلط شده اند ملاقات کنید و نظرات آن ها را در خصوص انتخاب آموزشگاه زبان هلندی جویا شوید. ما قصد داریم در این مقاله باسابقه ترین آموزشگاه زبان هلندی در ایران را به شما معرفی کنیم.

اهمیت تسلط بر زبان هلندی

اغلب کشورهای اروپایی به علت شرایط مساعد اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و سیاسی مقاصد ویژه ای برای مهاجرت هستند. شاید شما به عنوان یک شهروند ایرانی قصد زندگی در یک کشور پرجمعیت با مناقشات سیاسی همچون امریکا، کانادا، فرانسه، انگلیس و یا آلمان را نداشته باشید، در این صورت قطعا کشوری همچون هلند می تواند نظر شما را به خود جلب کند.

 

 

هر چند امکان مکالمه در بسیاری از کشورهای اروپایی به زبان انگلیسی وجود دارد، اما تسلط بر یک زبان بومی برای مهاجرت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما در کشوری همچون هلند برای برقراری یک مکالمه مطلوب در محیط های عمومی و تجاری ناگزیر به صحبت کردن با زبان هلندی خواهید بود. بنابراین بهتر است تسلط صرف بر زبان انگلیسی را کافی ندانید و در صورتی که به هلند مهاجرت می کنید به زبان رسمی این کشور نیز مسلط شوید.

ویژگی های زبان هلندی

زبان هلندی به عنوان زبان بومی و زبان رسمی کشور هلند با عنوان زبان Dutch شناخته می شود و ریشه اصلی آن به گروه زبان های آلمان غربی باز می گردد؛ به همین علت در تیره زبان های هندواروپایی قرار می گیرد. این زبان به عنوان زبان رسمی در کشور هلند، بلژیک، آرویا، سورینام، سنت مارین و چند کشور دیگر استفاده می شود، اما مهم ترین بخش از متکلمین این زبان در کشور هلند قرار دارند.

تقریبا 25 میلیون نفر در دنیا به زبان هلندی تکلم می کنند؛ همچنین این زبان یکی از زبان های رسمی اتحادیه اروپاست و در بیش از 40 کشور دنیا ( در آموزشگاه های خصوصی ) تدریس می شود. باید بدانید که فرایند یادگیری زبان هلندی در زمره ساده ترین فرایندهای یادگیری زبان دوم در سطح جهان است. نکته جالب اینکه در صورت تسلط بر زبان آلمانی، می توانید سریع تر و راحت تر به این زبان مسلط شوید.

فرصت های شغلی با یادگیری زبان هلندی

اصولا فرصت های شغلی بسیار زیادی در کشورهای اروپایی وجود دارد. هلند نیز به عنوان یکی از کشورهای کم جمعیت در قاره اروپا میزان مهاجر پذیری بالایی دارد. شاید باورکردنی نباشد، اما بخش عمده ای از جمعیت کشور هلند را مهاجران تشکیل می دهند و در بخش های متفاوتی از شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی مشغول به کار هستند. بنابراین بهتر است نگران لهجه خود نباشید، چرا که تلکم با لهجه های خاص در سراسر این کشور به چشم می خورد و به یک امر کاملا طبیعی مبدل شده است.

برای مهاجرت به کشور هلند شرایط ویژه ای وجود دارد و یکی از آن ها تخصص در یک رشته فنی به نحو مطلوب و یا بالا بودن سطح تحصیل در رشته های تئوری و یا کاربردی با مدارک تحصیلی معتبر است. 

امروزه کشور هلند در وب سایت های مختلف نیاز خود به نیروهای مختلف را بیان می کند و پذیرش برخی از مهاجران را با توجه به نوع تخصص و مدرک تحصیلی در اولویت قرار می دهد. این مشاغل در سال 2020 عبارتند از: 

مهندسی در اغلب رشته ها متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبتکران در صنایع نوآورانه متخصصان مراقبت های بهداشتی یادگیری زبان هلندی؛ فرصتی مناسب برای تحصیل

استقبال بسیار مناسبی که از دانشجویان بین المللی و در کشور هلند به عمل می آید به یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت تحصیلی به کشور هلند تبدیل شده است. در این خصوص قواعد ویژه ای برای دانشجویان اروپایی و دانشجویان سایر کشورها وجود دارد.  

 

 

دانشجویان ایرانی به عنوان دانشجویان غیر اروپایی باید بعد از ورود به کشور هلند جهت تحصیل، در یک موسسه آموزشی برای دریافت مجوز اقامت دانشجویی اقدام نمایند. این مجوز به طور معمول به مدت یک سال صادر می شود و در شرایط معینی تمدید می شود. دریافت یک شماره شهروندی و یک شماره حساب مالی نیز از مراحل اخذ ویزای تحصیلی و اقامت تحصیلی در کشور هلند است.

اهمیت کسب مدرک دیپلم در کشور هلند

کسب مدرک دیپلم در هلند، یک موفقیت بی بدیل در جهان محسوب می شود، چرا که سیستم آموزش عالی و دانشگاهی در این کشور شهرت جهانی دارد و تجربه نشان داده است افرادی که در یکی از موسسات آموزش عالی هلند تحصیل کرده اند و موفق به دریافت مدرک دیپلم در این کشور شده اند در سایر نقاط جهان عملکرد فوق العاده ای نیز داشته اند. اعتبار سیستم تحصیلی در کشور هلند از طریق یک سیستم مبتکرانه با عنوان تضمین و تنظیم کیفیت ملی این کشور به دست آمده است و هم اکنون نیز در حال اجراست.

چگونگی تسلط بر زبان هلندی در ایران

آموزشگاه زبان هلندی گات، باسابقه ترین آموزشگاه زبان هلندی و بسیاری از زبان های نادر در ایران است. این آموزشگاه، دوره های آموزش زبان هلندی را به صورت های متفاوت اعم از خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می کند. خبر خوب اینکه امکان آموزش آنلاین زبان هلندی نیز توسط این آموزشگاه فراهم شده است و شما می توانید با شرکت در کلاس های آنلاین و به صورت غیر حضوری به این زبان مسلط شوید.

 

هم اکنون می توانید به صورت اینترنتی در این موسسه ثبت نام نموده و آماده شرکت در آزمون تعیین سطح شوید. البته شرکت در آزمون تعیین سطح برای افرادی مناسب است که یک آشنایی نسبی با زبان هلندی دارند، در غیر این صورت می توانید از پایه ترین سطح ممکن آموزش را آغاز نموده و در دوره های مقدماتی شرکت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت گات تماس بگیرید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشورهای اروپایی یادگیری زبان کشور هلند برای مهاجرت عنوان یک بر زبان ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی خونساریان اظهار کرد: در بحث آموزش زبان انگلیسی آنچه مهم بوده این است که کودکان ظرفیت یادگیری چندین زبان را دارند اما باید به صورت مداوم و مستمر اتفاق بیفتد، یعنی اگر یادگیری زبان از طریق کلاس انجام شود، تاثیر آنچنانی را به همراه ندارد و ممکن است کودک تنها تعدادی کلمه، حرف و اعداد انگلیسی را فرا بگیرد.

وی افزود: توصیه می‌شود خانواده‌هایی که دارای فرزند کمتر از هفت سال هستند، برای یادگیری و حصول نتیجه مطلوب به صورت مستمر تکرار و تمرین صورت گیرد، به طور مثال در خانواده‌هایی که پدر و مادر زبان و گویش متفاوتی دارند کودکان هر دو زبان را فرا می‌گیرند که این امر به دلیل استفاده مداوم از کلمات است.

این مدرس زبان انگلیسی گفت: در حقیقت آموزش رسمی زبان از سن کمتر از ۶ سال توصیه نمی‌شود و بهتر است که فرزند در ابتدا زبان مادری را فرا بگیرد، زیرا آموزش پیش از آن کمی دشوار است و به نوعی آسیب به شمار می‌رود، یعنی فرزند باید به شناخت کامل از یادگیری رسیده باشد و حتی ممکن است یادگیری در سن کمتر از ۶ سال موجب دلزدگی کودک شود، البته این امر در بحث آموزش رسمی حروف و نوشتار است و در آموزش گفتاری و شنیداری مشکل آنچنانی ایجاد نمی‌کند.

خونساریان با اشاره به اینکه در هر سنی یادگرفتن یک زبان در کنار سایر زبان‌ها توصیه می‌شود، بیان کرد: در سنین بالای ۷ سال یادگیری زبان مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه توصیه می‌شود چرا که یادگیری زبان از نظر عصب شناسی کل مغز را درگیر می‌کند، از طرفی یادگیری زبان منتج به افزایش درک دانش‌آموز در دروس دیگر می‌شود، البته این مساله برای هر زبان به جز زبان مادری صادق است و همچون ورزش کاملی برای مغز به شمار می‌رود.

وی در خصوص مهمترین مشکل یادگیری زبان انگلیسی در مدارس، تصریح کرد: باتوجه به روش‌های آموزش و سیستم آموزشی، دانش‌آموز بعد از اتمام دوران مدرسه نمی‌تواند به خوبی آنچه را فرا گرفته پیاده‌سازی و به صورت روان صحبت کند که این امر به دلیل کم بودن ساعت‌های یادگیری زبان در مدارس و مطلوب نبودن روش تدریس است، البته در زبان عربی هم این مساله دیده می‌شود که می‌توان گفت مشکل از سیستم آموزشی و روش و کتب آموزشی است، البته سیستم آموزشی اندکی تغییر و ایرادات اندکی رفع شده اما به طور کامل تحولی اتفاق نیفتاده است.

این مترجم زبان انگلیسی در پایان در خصوص یادگیری مجازی زبان، خاطرنشان کرد: اگر روش کاملاً درست انجام شود یادگیری مجازی مشکلی ندارد، اما به نظر می‌رسد این موضوع در کشور به خوبی نهادینه نشده است، یعنی اگر تصور کنیم که تنها از طریق گوشی و تنها با یک صوت یادگیری انجام شود قطعاً تاثیر آن از کلاس حضوری بسیار کمتر است، باید مدرس در بحث تدریس مجازی کار کرده باشد یعنی آموزش در قالب مطالب کمک آموزشی و فیلم باشد، بنابراین مدرسی که به صورت مجازی تدریس می‌کند باید کاملاً با روش‌ها آشنا باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است