Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی بیش از 13 هزار متر مربع از مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج با 3 هزار تن آسفالت خبر داد و اظهار داشت: طول این مسیر 1200 متر و عرض آن نیز 11 متر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، مهندس بهزاد ریحانی فرد اعلام کرد: مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج آسفالت و بهسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه وکاهش ترافیک عملیات آسفالت و بهسازی خیابان ها و بلوارهای اصلی سطح شهر در حال اجرا است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج بیان کرد: بلوار گریاشان یکی از بلوارهای پرتردد در مسیر دسترسی بیمارستان توحید است که سال گذشته عملیات آسفالت و بهسازی یک لاین آن به متراژ 27 هزار متر مربع با 3100 تن آسفالت انجام شد.

ریحانی فرد عنوان کرد: امسال نیز عملیات آسفالت لاین دیگر آن در دو لایه با آسفالت توپکا به منظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از آسفالت و بهسازی بیش از 13 هزار متر مربع از مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج با 3 هزار تن آسفالت خبر داد و اظهار داشت: طول این مسیر 1200 متر و عرض آن نیز 11 متر است.

ریحانی فرد افزود: برای انجام عملیات آسفالت و بهسازی این مسیر 10 هزار متر مربع تراش آسفالت و حمل مصالح نیز جهت آماده سازی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان کاهش ترافیک عملیات آسفالت و بهسازی بیمارستان توحید آسفالت و بهسازی عملیات آسفالت هزار متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد از اجرای نزدیک به ۳۰ پروژه بهسازی و زیباسازی با اعتبار ۱۹۰میلیارد در شهر شهرکرد خبر داد.

مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در سال جاری ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت شروع و تکمیل ۳۰ پروژه این سازمان در نظر گرفته شده است، برخی از پروژه‌ها نظیر بهسازی و سازماندهی پیاده‌روی ورودی شرقی شهر شهرکرد در اطراف دالان سبز، بهسازی پیاده‌روهای مواصلاتی تپه نور الشهدا و اصلاح بلوار فارابی جنوبی به سمت میدان شهدا از جمله پروژه‌های در حال اجرا این سازمان است.

وی افزود: برنامه جمع‌آوری و بهسازی پیاده‌روی بلوار مفتح، نصب پایه‌های برق نه متری برای تأمین برق پیاده‌رو و ایجاد باغچه‌های کوچک جهت ایجاد فضای سبز در این بلوار و تکمیل پروژه پیاده‌رو سازی از خیابان کاشانی تا میدان آیت الله دهکردی پس پایان مناقصه قسمت‌های باقی مانده آن نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: اصلاح تقاطع‌های سطح شهر شهرکرد مهم‌ترین پروژه سازمان عمران و باز آفرینی شهر شهرکرد است و علاوه بر این برای بهبود وضعیت عبور و مرور در کوچه‌های اطراف بیمارستان آیت الله کاشانی نیز برنامه عقب نشینی قسمتی از دیوارهای بیمارستان در دستور کار است.

احمدی با اشاره به سایر پروژه‌های جدید این سازمان تصریح کرد: بازسازی محیطی پارک ملت، تکمیل پروژه‌های مسیر پانزده خرداد و میرآباد غربی، پیاده‌رو سازی‌های منطقه یک و دو شهرکرد، تکمیل فاز دو خیابان بزرگمهر، بهسازی سایر ورودی‌های شهر شهرکرد نظیر میدان کوهرنگ و احیای طرح آب‌نمای دالان سبز ورودی غربی شهر شهرکرد نیز از دیگر پروژه‌های جدید در سال جاری خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال طراحی و بررسی پروژه‌ای هستیم تا جهت رفاه حال مردم مسیر یک‌ طرفه میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی شهرکرد را از حالت ماشین رو خارج کرده و به یک مسیر پیاده‌رو تبدیل شود.

کد خبر 745537

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی