Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روز سه شنبه در حاشیه بازدید از چند کارخانه در ناحیه صنعتی سیرو (بخش کهک) استان قم اظهار داشت: سیاستی که در مدیریت استان، به طبع سیاست های دولت دنبال می شود و در سال جهش تولید همه مدیران موظف به اجرای این سیاست ها هستند؛ نخستین اصل، اصل حمایت از تولید است.

وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ما در واقع در یک شرایط جنگ اقتصادی مجاهدت می کنند و این کارشان بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمام مدیران مکلف هستند که از واحدهای تولیدی سرکشی کنند و بازدید میدانی داشته باشند و برای این‌که این سیاست جاری و ساری شود، خودم پیشگام این موضوع هستم.

سرمست افزود: همه مدیران موظف هستند که مسائل حوزه های تخصصی خودشان را به صورت میدانی و نه بر اساس گزارش های کاغذی، رصد کنند و باید خودشان مسائل را از نزدیک نظاره گر باشند و پیش از آن‌که تولیدکننده و کارآفرین به آنها مراجعه کند، مدیران ما مکلفند که به سراغ آنان بروند.

استاندار قم بیان کرد: بنای حمایت از بخش خصوصی وجود دارد و بارها گفته ام که هرجا اختلافی بین مدیر دولتی با کارآفرین و مدیر بخش خصوصی وجود داشته باشد، طرف بخش خصوصی هستم.

وی با بیان اینکه مدیران باید خود را جای کارآفرین بگذارند و انتظارات آنها را برآورده کنند، اظهار داشت: کسی که در این شرایط کارآفرینی می کند، در واقع در خط مقدم، جهاد و جنگ می کند.

وی در ادامه با بیان این که اولویت های توسعه متفاوت است، تصریح کرد: استان قم در ابعاد گوناگون از جمله صنعت، جای توسعه دارد و خوشه ها و نواحی صنعتی ظرفیت بسیار مهمی هستند.  

وی گفت: در قم که در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران قرار دارد، از یک ظرفیت بزرگی برخوردار هستیم که این ظرفیت نباید مورد غفلت قرار بگیرد؛ چراکه سایر استان های همجوار از این ظرفیت برخوردار نیستند و ظرفیتشان اشباع شده است.

استاندار قم همچنین بر حل مشکلات ناحیه صنعتی سیرو از جمله مساله فاضلاب و طرح توسعه آن تاکید کرد.     

این برنامه به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در محوطه و فضای باز یکی از کارخانه های این ناحیه صنعتی با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

استاندار قم به همراه تعدادی از مدیران اقتصادی و صنعتی استان و بخش کهک از چند کارخانه صنعتی در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی، فسفر و پلمیر بازدید و از نزدیک با مدیران این کارخانه ها دیدار و گفت وگو کرد.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان بیش از ۴۹ هزار و۵۶۲ میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در۲هزار و ۲۱۷ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۱۲۳ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

بخش کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا قم ۳۰ کیلومتر است، این بخش دارای ۲ دهستان کَهَک و فُردو و ۱۸ روستا می‌باشد. این بخش بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، ۲۰ هزار و ۵۸۸ تن جمعیت ثابت دارد که این رقم در روزهای تعطیل به بیش از ۳۰ هزار تن می‌رسد.

روستای سیرو که ناحیه صنعتی سیرو در کنار آن قرار دارد، از روستاهای بخش کهک استان قم محسوب می شود.

استان قم دارای پنج بخش مرکزی، کهک، خلجستان، سلفچگان و جعفرآباد و پنج شهر قم، قنوات، کهک، دستجرد و جعفریه، ۱۰ دهستان و ۳۶۳ آبادی است.

برچسب‌ها قم کهک استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کهک استانداری قم بهرام سرمست قم کهک استانداری قم بهرام سرمست اخبار کنکور ناحیه صنعتی استان قم بخش کهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است