Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:51:55 GMT

حساسیت‌های AFC روی مسائل پزشکی از زبان دکتر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۱۸۱

حساسیت‌های AFC روی مسائل پزشکی از زبان دکتر پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  علیرضا حقیقت روز گذشته در جلسه پزشکی حضور داشت که در این دوره از رقابت‌ها با توجه به مسأله ویروس کووید 19 علاوه بر جلسات هماهنگی مدیران، برای انجام هماهنگی‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برگزار شد.

حقیقت درباره این جلسه اظهار داشت: مسئولان پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان تیم‌ها در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار مورد تأکید است.

وی دوشنبه خاطرنشان کرد: در این نشست، پزشکان هر چهار تیم حاضر در گروه سوم بازی‌ها حضور داشتند و در مورد مسائل مرتبط با دوپینگ و کرونا صحبت شد. چگونگی حضور بازیکنان در تست دوپینگ به شکلی که پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا رعایت شود. روش‌های پیگیری از بدو ورود تیم‌ها به ورزشگاه، از جمله در رختکن و پروتکل‌هایی که باید در جریان بازی، تمرینات و در هتل رعایت شود از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: همچنین باید به صورت روزانه فرم‌های مربوط به علائم حیاتی اعضای تیم‌ها، تهیه و ارسال شود که این علاوه بر فرم‌های مربوط به آسیب‌های پزشکی خواهد بود. همه پزشکان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نیز در یک گروه مجازی عضو شدند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و امکان تبادل نظر وجود داشته باشد.

حقیقت تصریح کرد: مسائل پزشکی به خاطر شرایط کرونا، بسیار مورد حساسیت و تأکید قرار گرفته است. در همین جلسه مطرح شد که به صورت مرتب با مسئولان هتل‌ها، در مورد مسائلی چون؛ غذایی که سرو می‌شود برای تغذیه مناسب بازیکنان، جلسه داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فارس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای باحضور فاطمه کارگران بافقی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و محمد باقر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد و سایر دستگاه‌های دارای ماموریت پیرامون مسائل و مشکلات محلات حاشینه نشین شهر یزد در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد.
 
در این جلسه ابتدا مسائل و مشکلات توسط مردم محله ارائه و پیشنهاد‌هایی مطرح و همچنین سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: سازمان‌ها با همکاری بیشتر درمنطقه حضور داشته باشند و مردم محلی نیز با شناسایی ظرفیت‌های داخل محله مشکلات محله را احصا و به مسئولین منتقل نمایند.

دیگر خبرها

  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری