Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:24:25 GMT

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران ۳ مهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۲۷۲

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران ۳ مهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران سال ۱۳۹۹ ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳ مهرماه ۹۹ در ۳۲ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

این آزمون در حوزه های امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، ایران، اراک، ارومیه، اردبیل، اصفهان، اهواز، ایلام، بندرعباس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بوشهر، تبریز، گیلان، زاهدان، سمنان، کردستان، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مشهد، همدان، یاسوج، زنجان، مازندران و یزد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه از تاریخ ۳۱ شهریور تا اول مهرماه ۹۹ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. 

از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به جلسه آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد.

داوطلب پس از ورود با کد رهگیری، ابتدا فرم خود اظهاری که قابل رویت است را تکمیل و سپس سامانه جهت دریافت کارت فعال می شود.

داوطلبان فقط مجازند همراه خود مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک داشته باشند.

به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و در فضای مجزا امتحان خواهند داد.

کد خبر 5024814

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستار بررسی صلاحیت آموزش مهارتی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آموزش مجازی آزمون کارشناسی ارشد ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال تحصیلی جدید مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب رشته آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها مصاحبه دکتری دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳

بهادر کرمی از توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه سوم اردیبهشت خبر داد و گفت: کنکور امسال در دو نوبت برگزار که نوبت اول ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد استانی کنکور‌ها و آزمون‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: کنکور امسال در دو آزمون مجزا برگزار می‌شود و داوطلبان در هر کدام که نمره بالاتری کسب کنند ملاک انتخاب رشته هستند.    وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند، افزود: در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلبان دارای اشکال باشد می‌توانند برای رفع آن به دانشگاه یاسوج و مراکز برگزاری کنکور در شهر‌های بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، لنده و بهمئی مراجعه و رفع نقص کنند.   کرمی کل داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ در استان را ۱۹ هزار و ۱۱۵ نفر عنوان کرد و با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از داوطلبان زن و ۷ هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمونی رشته تجربی هستند که بیشترین شرکت کنندگان در کنکور امسال هستند.   کرمی با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۰۷ نفر از داوطلبان آزمون تجربی زن و ۳ هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند، گفت: صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت آزمون رشته‌های ریاضی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون رشته‌های هنر و زبان خارجی برگزار می‌شود.   رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت نیز داوطلبان رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری منتشر شد
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳