Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه دهه پایانی ماه صفر افزود: هر سال طی دهه پایانی ماه صفر شاهد حضور خیل عظیمی از مشتاقان اهل بیت (ع) در شهر مقدس مشهد هستیم و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح های مختلف برای برگزاری این مراسم با توجه به تصمیم ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: طرح‌های مختلف توسط نهادهای فرهنگی این استان برای برگزاری مراسم پیاده‌روی دهه پایانی ماه صفر متناسب با شرایط شیوع کرونا  پیشنهاد و ارائه شده که اجرای آنها پس از ابلاغ دستور از سوی ستاد  مقابله با کرونا و برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در صورت برگزاری مراسم پیاده‌روی زائران و مشتاقان حضرت امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر، تمامی امکانات همانند سال‌های گذشته فراهم می‌شود تا زمینه زیارت آسان و با معرفت برای مشتاقان حضرت امام هشتم (ع) فراهم شود.

وی افزود: در صورت مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا با برگزاری مراسم پیاده‌روی دهه پایانی ماه صفر، کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه دهه پایانی ماه صفر بر اساس شرایط وظایف خود را دنبال خواهند کرد تا بتوانیم با تمام توان زمینه زیارت از راه دور و ارتباط معنوی زائران با بارگاه منور رضوی را فراهم کنیم.

براتی ادامه داد: وظایف کمیته فرهنگی، اطلاع رسانی و تبلیغات، رسانه ملی و نیز نهادهای فرهنگی در شرایط برگزار نشدن مراسم یاد شده بسیار مهم و خطیر خواهد بود، چرا که باید زمینه‌های ارتباط معنوی زائران آن حضرت در اقصی نقاط کشور با آستان ملکوتی ثامن الحجج (ع) را برقرار کنند.

وی گفت: از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی انتظار داریم متناسب با ایام پیش رو و با توجه به شرایط شیوع کرونا در زمینه تولید محتوا و محصولات فرهنگی بکوشند و با تولیدات فاخر در عرصه فضای مجازی ضمن برطرف نمودن نیازهای مخاطبان، فعال‌تر از همیشه حضور داشته باشند.

در دهه پایانی ماه صفر سال گذشته بیش از ۴.۵ میلیون زائر و مسافر با وسایل نقلیه از طریق جاده، راه آهن و فرودگاه و همچنین به صورت پیاده وارد شهر مشهد شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲.۵ درصد افزایش داشت.

برچسب‌ها ماه محرم آستان قدس رضوی حرم امام رضا استانداری خراسان رضوی پیاده روی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم آستان قدس رضوی حرم امام رضا استانداری خراسان رضوی پیاده روی اربعین ماه محرم آستان قدس رضوی حرم امام رضا استانداری خراسان رضوی پیاده روی اربعین اخبار کنکور دهه پایانی ماه صفر مقابله با کرونا برگزاری مراسم خراسان رضوی پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است

به گزار، خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: این رژیم همیشه قدرت نظامی خود را به رخ می‌کشید که آن هم با عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت لذا اگر چیزی وجود دارد ظاهری است و اگر پشتیبانی آمریکا نباشد از هم خواهد پاشید.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما در میدان، باورها و در عمل معین است که دیگر امروز دوست و دشمن در آن تردیدی ندارند. وی گفت: ما امروز مفتخر به اقتدار و مردمی بودن نیروهای مسلح هستیم و همین ویژگی‌ها و اهداف عالیه، نیروهای مسلح ما را در دنیا برجسته کرده است.

وی ضمن بیان اینکه در کشور احساس امنیت و آرامش وجود دارد، بیان کرد: یک از مصادیق جدید گواه بر اقتدار، عظمت و قدرت نیروهای مسلح کشورمان، «تنبیه کوچک رژیم جعلی اسرائیل» بود که همه دنیا دیدند اگر نظام مقدس اراده بکند تعیین کننده خواهد بود.

نظری ضمن اشاره به دو چالش جدید رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم جعلی در مواجهه با حماس و مردم غزه در باتلاق گیر کرده و با غلط جدید خود در دمشق در باتلاق دیگری فرو رفته است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: به پیروی از رهبر معظم انقلاب تصریح می‌کنیم که اگر شرارتی انجام بدهند برخورد مخرب‌تر و پاسخ سختی خواهند گرفت که این سخن از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حکایت دارد.

وی ادامه داد: در خراسان رضوی به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیت‌ساز از امنیت خوبی برخوردار هستیم و ان‌شاالله این امنیت در کشور هم ادامه پیدا خواهد کرد.

نظری با بیان اینکه در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف مشکلات را کمتر بکنیم، گفت: بدیهی است در فضای انسجام، اهداف مد نظر بهتر محقق خواهد شد.

کد خبر 6080819

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد