Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی پومسه تکواندو به مناسبت گرامیداشت «روز جهانی تکواندو» در دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجازی به میزبانی تهران برگزار شد.

در این مسابقات در بخش «انفرادی دختران» فاطمه عسگری و یسنا جلیلی در رده سنی زیر ۱۲ سال از خوزستان مدال طلا را از آن خود کردند.

مهسا و مهدیه عیسی وند در بخش «تیمی دو نفره» رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال از استان خوزستان عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوا بدری و صبا اسماعیل‌زاده در بخش «تیمی دو نفره» رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال از خوزستان به مدال طلا رسیدند.

در بخش «انفرادی» رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال زهرا منصوری کیا و در بخش «تیمی دو نفره» رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال هستی بیگی پور و صفا پیمان پور، همگی از استان خوزستان مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

در بخش «پسران» نیز ابوالفضل مالکی و آرین احمدی در بخش «انفرادی» رده سنی زیر ۱۲ سال از استان خوزستان گردن آویز طلا را به دست آوردند.

در بخش «تیمی دو نفره» رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال نیز محمد فرخزاد و ابوالفضل عباس پور زاده از استان خوزستان مدال برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین دوره مسابقات بین المللی پومسه جام پایتخت یک هزار و ۳۰۰ رزمی‌کار از ۷۸ کشور در دو بخش انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند.

کد خبر 5024809

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات تکواندو ورزش خوزستان مدال طلا ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد آمار کرونا بوشهر گرگان توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 شیوع کرونا کرمانشاه هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم استان خوزستان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های زائران خوزستانی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد.

محمد امین یاقوت افزود: در حج تمتع امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به همراه عوامل ستادی و کادر درمانی  در قالب ۲۵ کاروان اعمال و مناسک حج را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائران خوزستانی مدینه قبل هستند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران استان در سرزمین وحی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عملیات بازگشت زوار خوزستانی سرزمین وحی از اوایل تیر ماه انجام خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳