Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: تعداد ۲۰۰ سهمیه جذب هیئت علمی به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده شده و تا کنون مراحل استخدام بیش از ۸۰ درصد از این تعداد طی و میان استان‌ها توزیع شده است.

حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درخصوص میزان جذب هیئت علمی در این دانشگاه گفت: با پیگیری معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان موفق به اخذ ۲۰۰ سهمیه جذب هیئت علمی شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تا کنون مراحل استخدام بیش از ۸۰ درصد از متقاضیان طی شده است و اغلب آن‌ها میان استان‌ها توزیع شده و مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: تعداد هیئت علمی‌های دانشگاه فرهنگیان تا کنون حدود ۸۰۰ نفر بوده است که با جذب این تعداد به ۱۰۰۰ هیئت علمی می‌رسد. به صورت کلی حدود ۲۸۰۰ هیئت علمی غیر موظف از بهترین دانشگاه‌های کشور و معلمین دارای مدرک دکتری با دانشگاه فرهنگیان همکاری می‌کنند. طبق برآورد‌های صورت گرفته دانشگاه فرهنگیان تا سال ۱۴۰۴ به ۲۰۸۰ هیئت علمی احتیاج دارد.

خنیفر درمورد مدرسین سابق تربیت معلم گفت: ما توانسته‌ایم مجوز احکام ۲۵۶ نفر از مدرسین سابق تربیت معلم را اخذ کنیم و تقاضای پیگیری احکام ۳۰۰ نفر دیگر را نیز به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده‌ایم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که افراد با صلاحیت جذب دانشگاه شوند. علت پرنشدن تعدادی از ردیف‌ها در برخی از فراخوان‌ها نیز عدم صلاحیت لازم برخی از متقاضیان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین خنیفر دانشگاه فرهنگیان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان جذب هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ هزار نفر در مدارس شهرستان دیلم اسکان یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در بازدید از مدارس محل اسکان فرهنگیان شهرستان دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم با توجه به جاذبه‌های گردشگری و تجاری که دارد، میزبان تعداد زیادی از گردشگران است و ما به‌عنوان خادمان مردم باید خدمات قابل قبولی به میهمانان خود ارائه کنیم.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دیلم بیان کرد: ۳۷ باب مدرسه شامل ۲۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار دیلم تصریح کرد: با بررسی آمار اسکان مسافران نوروزی، تا پایان روز یکشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۱۸ هزار و ۷۹۳ مسافر نوروزی در قالب ۴ هزار و۶۴۰ خانوار در مدارس شهرستان دیلم اسکان شبانه روزی داشته‌اند.

در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، شرایط و امکانات موجود در این مدارس و نحوه اسکان فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت و در همین راستا با تعدادی از مسافران گفتگو کردند.

کد خبر 6063542

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • ۱۹ هزار نفر در مدارس شهرستان دیلم اسکان یافتند
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران