Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال تراکتور طبق تصمیم کمیته انضباطی به سه ماه محرومیت قطعی محکوم شده است.

به گزارش فارس، اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسه ای را با حضور ساکت الهامی تشکیل دادند تا درباره تخلفات وی در جریان دیدار فینال جام حذفی بین تراکتور و استقلال پس از شنیدن دفاعیات این مربی تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این کمیته پس از بررسی پرونده به جمع بندی رسیده اند و برهمین اساس طبق حکم سه ماه محرومیت قطعی و سه ماه محرومیت تعلیقی برای الهامی در نظر گرفته شده است که البته وی می تواند نسبت به این حکم در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدیدنظر کند.

شنیده می شود طبق آئین نامه های انضباطی این حکم از تاریخ ابلاغ به الهامی هم قابل اجرا است و شاید وی با این سه ماه محرومیت قطعی در صورت فعالیت در فصل آینده لیگ برتر تنها چند هفته ابتدایی این رقابت ها را از دست بدهد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود

محرومیت تعلیقی کاپیتان تیم فوتبال استقلال به قوت خود همچنان باقی است و او برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری‌ خبرنگار ما حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟! محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال دروازه بان استقلال دوباره پدر شد (+عکس)

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود
  • فارس: محرومیت تعلیقی حسینی اجرا شود