Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:18:22 GMT

مراسم ترین‌های لیگ نوزدهم؛ به زودی!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۹۰۶

مراسم ترین‌های لیگ نوزدهم؛ به زودی!

مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران درصدد آن هستند تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ بیستم طی مراسمی برترین‌های فصل گذشته را انتخاب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، براساس رسم هر ساله که مسئولان سازمان لیگ طی مراسمی پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های فوتبال از برترین‌های فصل تجلیل می‌کنند و در کنار آن نگاهی به برترین‌ها در رشته‌های فوتسال و فوتبال ساحلی هم دارند، گویا در حال برنامه‌ریزی هستند تا پیش از شروع فصل جدید مسابقات این مهم صورت پذیرد؛ پس از میزبانی موفق مشهد در قرعه کشی لیگ نوزدهم و میزبانی آن‌ها از چندین نشست مسئولان فدراسیون فوتبال و البته مهم‌تر از همه، میزبانی فینال جام حذفی که در همگی آن‌ها مسئولان فوتبالی هیات خراسان رضوی توانستند نمره قبولی بگیرند، گویا گزینه نخست برای مسئولان سازمان لیگ این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته بدون‌شک شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا شرایط دشوارتری برای برگزاری مراسم ترین‌های لیگ نوزدهم وجود داشته باشد اما مسئولان ذی‌ربط در تلاشند تا مقدمات لازم برای برگزاری این مراسم را فراهم آورند و تا پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر که شنیده می‌شود از اواخر مهرماه یا اوایل آبان‌ماه خواهد بود، این مراسم را برگزار کنند.

سازمان لیگ برتر مراسم بهترین های لیگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر مراسم بهترین های لیگ پیش از شروع سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدصادق خیرخواه، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با اعلام اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه، از ابلاغ نقشه‌های اجرایی این پروژه به بازوی اجرایی معاونت عمرانی خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این معبر زیرزمینی، بهبود وضعیت ترافیک در میدان سپاه و کاهش طول صف وسایل نقلیه در معابر منتهی به این میدان را در پی خواهد داشت.

خیرخواه در تشریح مشخصات فنی زیرگذر میدان سپاه که دسترسی مسیر غرب به شرق خیابان خواجه نصیرالدین طوسی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: زیرگذر فوق که طول آن با احتساب شیب‌راهه‌های ورودی و خروجی به حدود ۵۵۰ متر می‌رسد، از ۲ خط عبوری برخوردار خواهد بود.

او با بیان اینکه مساحت سطح عرشه زیرگذر به حدود ۲۷۶۰ مترمربع می‌رسد، تاکید کرد: حفظ درختان کهنسال میدان سپاه از جمله معیارهای مهم کارشناسان گروه توسعه و نگهداشت معابر در سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران بوده که با موفقیت در طرح مصوب مدنظر قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، این گشایش ترافیکی در محدوده میدان سپاه ضمن کاهش محسوس زمان سفرهای درون شهری، زمینه‌ساز کاهش تداخل ترافیک از طریق جداسازی حرکات گردشی و در نتیجه ارتقای ایمنی تردد خواهد بود.

کاهش تداخل ترافیکی در محدوده میدان سپاه از دغدغه‌های ساکنان و خودروهای عبوری شرق تهران به ویژه در محدوده میدان سپاه بوده که با پروژه مذکور مورد توجه ویژه مدیریت ششم شهری قرار گرفته و به زودی تجهیز کارگاه مرتبط انجام می‌شود.

کد خبر 844548 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • کیهان: تصاویر پخش شده از خلوت بودن مراسم نمازجمعه کاظم صدیقی مربوط به پیش از شروع مراسم است!
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)
  • مشکل مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی حل می شود
  • تاج: فصل آینده قطعا وار خواهیم داشت
  • تصاویر دیدنی از بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا | یک میلیون نفر حضور داشتند + فیلم
  • دعوای بیانیه نویسی دوباره شروع شد؛ باشگاه پرسپولیس: با اشتباهات داوری صدرنشین هستند!