Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:21:54 GMT

۸۰ درصد اماکن ورزشی تایباد فرسوده است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۷۸۵۰

۸۰ درصد اماکن ورزشی تایباد فرسوده است

یونس شیخ احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده تایباد ۱۴ سانتیمتر و فضاهای ورزشی روباز ۲۱ سانتیمتر است که از میانگین استانی و کشوری آن کمتر است.

وی ادامه داد: زمین چمن شهر کاریز و مشهد ریزه، زمین چمن مصنوعی شهر تایباد، خانه کشتی و جاده تندرستی تایباد از جمله پروژه های عمرانی نیمه تمام این شهرستان است که برای بهره برداری نهایی آنها افزون بر ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان تایبادگفت: همچنین نبود دیواره کوهنوردی یکی دیگر از مشکلات حوزه ورزش این شهرستان است که برنامه های تمرینی ۱۵۰ کوهنورد فعال این شهرستان را مختل کرده است.

وی افزود: در حال حاضر این شهرستان ۱۳ خانه ورزش فعال روستایی دارد و در صورت همکاری شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها نسبت به واگذاری و اختصاص یک فضای سرپوشیده ۶۰ متری، اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای ایجاد خانه ورزش روستایی و تجهیز آن آمادگی دارد.

شیخ احمدی ادامه داد: این شهرستان ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد و هم اکنون ۲۹ هیات ورزشی در این شهرستان فعال است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد فوتبال وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد فوتبال وزارت ورزش و جوانان تایباد فوتبال وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید

ایسنا/تهران سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بعد از گذشت بیش از یک دهه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان شهریار درخصوص افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: عملیات آغاز این پروژه در سال ۱۳۸۸ شروع شد و در سال ۱۳۹۹ با پیشرفت ۴۴ درصدی کار آن متوقف گردید که با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پروژه مجددا شروع به فعالیت کرد و امروز به بهره برداری رسید. این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیربنای ۱۲۵۰ متر احداث گردید.

علیرضا فاتحی نژاد در ادامه افزود: افتتاح پروژه های ورزشی سهم بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد و توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی در تربیت نیروی انسانی کشور نقش اساسی ایفا می‌کند. توسعه و حمایت از ورزش مخصوص یک ارگان خاص نیست بلکه همه ادارات و سازمان ها باید به توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار این شهرستان با اشاره به الگو بودن ورزشکاران برای جوانان گفت: شهرستان شهریار ورزشکاران و نام آورانی را در دامان خود پرورش  داده است که الگویی برای تمام جوانان هستند و می‌توانند نقش راهبردی در جامعه داشته باشند. ما باید با افزایش سرانه های ورزشی زمینه شور و نشاط اجتماعی را برای بهره مندی آنها از فضای ورزشی ایجاد کنیم.

فاتحی نژاد در پایان تصریح کرد: طی دو سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش کشور ایجاد شده است برای همین تلاش داریم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌ تمام مانند افتتاح سالن ورزشی شهدای فردوسیه زمینه را برای توسعه بیش از پیش ورزش فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای