Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع بیماری کرونا و رواج آموزش و تدریس آنلاین در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، بسته‌های سه ماهه ۲۰ گیگابایتی رایگان با هدف تسهیل در فرایند ارائه محتوا‌های آموزشی، به معلمان ارائه شده است.

این بسته، برای استفاده از خدمات اینترنتِ‌همراهِ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای حدود ۱۵۰هزار معلم ایرانسلی، بر اساس فهرست ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فعال شده است و معلمان ارجمند می‌توانند از بامداد امروز ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹، به مدت سه ماه، از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

جزئیات بسته‎ اینترنتی رایگان وزارت ارتباطات برای سال تحصیلی جدید

بسته‌های هدیه فعال شده برای معلمان گرامی، از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» قابل مشاهده و میزان مصرف آن‌ها نیز قابل بررسی است. بسته‌هایی که از قبل فعال شده‌اند، پس از اتمام حجم بستۀ ۲۰ گیگابایتی هدیه، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود. بسته‌های اینترنتی که در این مدت، مهلت استفاده از آن‌ها به پایان می‌رسد، قابل تمدید نخواهند بود. ایرانسل، در فروردین ماه سال جاری (۱۳۹۹) نیز، در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بستۀ اینترنت رایگان مشابهی را به معلمان ارجمند، اختصاص داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اپراتور ایرانسل اینترنت رایگان اینترنت همراه آموزش مجازی معلمان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، توسعه بازار تراتزیت ظرفیت بین‌الملل به میزان حدود ۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه و رشد ۱۰۰ درصدی فروش سرویس MPLS بین‌الملل از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بوده است.

در این خصوص حضور درکریدورهای بین‌المللی، مذاکره با china telecom جهت فعال سازی کریدور BRI و مذاکره با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان با هدف فعال سازی کریدور ترانزیتی آسیا میانه - اروپا از مسیر ایران از جمله اقدامات مهم شرکت در این زمینه بوده است.

بر اساس این گزارش، توسعه و ارائه سبد محصولات بین‌المللی از طریق سرویس Send Only اینترنت و ارائه سرویس‌های بین‌الملل Hosting و CDN و همچنین توسعه کانال‌های ارتباطی و برندینگ، راه اندازی کانال ارتباطی در شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین و تولید محتوای لازم از دیگر اقدامات شرکت در این راستا است.

کد خبر 6084401 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت