Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح علی محمد زاده بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه هم اکنون ۸۴۱ شهرک صنعتی در کشور در حال بهره برداری است، بیان کرد: ۸۰۰ شهرک صنعتی در کشور وجود دارد و ایجاد ۹۹۶ شهرک صنعتی دیگر نیز مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهرک‌های صنعتی با هدف استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و اشاعه اشتغال در جامعه راه اندازی می‌شوند، افزود: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی کشور این میزان شهرک‌های صنعتی می‌تواند تحول خوبی را در ایران اسلامی پدید آورد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان داشت: ۸۵ هزار و ۸۷۴ فقره قرارداد در شهرک‌های صنعتی کل کشور منعقد شده است که نشان از توان بالایی عقد قرار داد و تولید در سطح شهرک‌های صنعتی دارد.

محمد زاده با بیان اینکه اشتغال بالغ بر ۹۳۵ هزار و ۸۶۸ نفر در قالب بهره برداری از ۴۵ هزار و ۹۱۲ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور محقق شده است، گفت: دو هزار و ۱۰۰ قرار داد پیمانکاری از سوی شهرک‌های صنعتی برای تسریع در خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور منعقد و در حال انجام است.

وی افزود: بخشی از این قرار دادهای پیمانکاری برای دست‌یابی به شرایط زیست محیطی پایدار است و ایجاد تصفیه خانه‌ها و شبکه جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه آن برای بازچرخانی آب از جمله آنها محسوب می‌شود همچنین باید گفت اعتبار مورد نیاز برای احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی نیمی توسط دولت و نیمی دیگر از محل اعتبارات داخلی و استانی تأمین می‌شود.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ب، بیان اینکه ۱۷۶ هزار متر مکعب در شبانه‌روز تصفیه فاضلاب‌های صنعتی در قالب ۲۳۲ مدول تصفیه خانه در ۲۰۵ شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری است، گفت: با ظرفیت سازی صورت گرفته در شهرک‌های صنعتی بالغ بر ۷۶ درصد واحدهای تولیدی درون شهرک‌های صنعتی تحت پوشش شبکه‌های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه قرار دارد.
 

کد خبر 5024943

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرک های صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد آمار کرونا بوشهر گرگان توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 شیوع کرونا کرمانشاه هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شهرک های صنعتی بهره برداری تصفیه خانه شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور

دریافت 84 MB

تصویربردار: صدیقه صباغیان

کد خبر 6080103

دیگر خبرها

  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی