Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: از ساعت 12 روز آینده 26 شهریور در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، جاده تهران-سمنان-مشهد و برخی محورهای دیگر، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تردد روان در جاده های تهران-شمال

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: امروز 25 شهریور دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای ‌هراز، کندوان و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزار نشده است.

* ترافیک سنگین در آزادراه ساوه-تهران و تردد پرحجم خودرو بین کرج و قزوین

محرابی‌نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمدآباد مستوفی، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل ساسانی تا پایانه شهید کلانتری و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها از فردا تا سه‌شنبه 31 شهریور 99

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 فردا 26 شهریور تا ساعت 6 روز دوشنبه 31 شهریور در محورهای کندوان هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا تصریح کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 19 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

‌وی بیان کرد: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون ‌کماکان ممنوع است،

محرابی‌نیا اضافه کرد: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون ‌غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 26 شهریور در ‌محور هراز ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

* محدودیت تردد در محور تهران-فیروزکوه-قائم‌شهر

وی اظهار کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه و دوشنبه پیشِ رو در مسیر شمال به جنوب محورهای تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر ممنوع است.

* محدودیت تردد کامیون در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع است.

* انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر کماکان جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده فرعی شمشک - دیزین و محور شهداد - نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

‌* 3 آزادراه‌ پرترافیک‌ کشور در شبانه‌روز گذشته

وی اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

* سهم 15.6 درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌‌ 2220 دستگاه ترددشمار جاده‌ای  نسبت به روز قبل 0.4 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت تردد وسایل نقلیه از ساعت یکشنبه و دوشنبه پیش سنگین در آزادراه آزادراه تهران روزهای جمعه محرابی نیا محور هراز ساعت 12 جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا دیده می‌شود و ترافیک در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس نیمه سنگین، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی و در محور ورامین - تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

شاهد بارش باران در بعضی از محورهای استان آذربایجان غربی و کردستان هستیم و محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود شریانی:

۱- محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

۲- نیکشهر - چابهار

۳- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- فنوج - کتیج - رمشک

۳- بمپور - فیروزآباد

۴- نیکشهر - بنت

۵- فنوج - اسپکه

۶ – کمربندی جدید خرانق - یزد

۷ – نوبندیان - ریمدان

۸ – فنوج - بنت

۹- اسپکه - بمپور

۱۰- جکیگور- سرباز

۱۱ – دلگان - جلگه

محورهای دارای انسداد فصلی:

۱- سروآباد - پاوه

۲- سی سخت - پادنا

۳- گنجنامه - تویسرکان

۴- وازک - بلده

۵- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، بعضی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده، شمال شرق را نیز در بر می‌گیرد و چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب کشور پایان می‌یابد، اما در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط هرمزگان تداوم خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر در این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746503

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی