Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سرهنگ محمدحسن کارگر سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی اشراف اطلاعاتی و اقدامات گسترده خود از وجود مقادیری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان یزد مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از شناسایی این انبار با هماهنگی مقام قضائی با همراهی ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظررفته و دربازرسی ازاین مکان تعداد ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی شیرخشک به وزن هزارکیلوگرم را  کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارگرارزش ریالی این محموله قاچاق را از سوی کارشناسان ۲۰۰میلیون برآوردکرده است.
او افزود: یک متهم به همین منطور شناسایی و به مراجع قانونی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در یزد 

سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: رانندگان متخلف بدانند از سوی پلیس برخورد با تمامی تخلفات به صورت شبانه روز انجام می‌شود و برخورد با خودرو‌های دارای پلاک مخدوش نیز یکی از مواردی است که به صورت مستمر در دستور کار پلیس راهور استان قرار دارد.

او افزود: طرح برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در سطح استان به صورت ویژه آغاز شده است، مصادیق این تخلف شامل مواردی همچون، استفاده از پلاک زیرسپر، پشت شیشه، استفاده از طلق روی پلاک، ناخوانا بودن پلاک، مخدوش کردن پلاک، استفاده از پلاک‌های غیرمجاز، پلاک‌های سوخته و هرگونه دستکاری در اعداد و ارقام پلاک است.

سرهنگ زارع تصریح کرد: برابرماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و صدور قبض جریمه و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

جمع آوری ۱۷ معتاد در اشکذر 

سرهنگ مهدی گل محمدی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر را در شهرستان اشکذر اجرا کردند.

سرهنگ گل محمدی با اشاره به تداوم اجرای این طرح گفت: به منظور اجرای این طرح ۱۷ معتاد متجاهرجمع آوری و برای درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم دارد.

او در پایان یادآور شد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می‌توان زمینه‌های بروز اعتیاد را در جامعه از بین بردو به همین منظور باید تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیرخشک قاچاق نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جانشین مرزبانی استان خوزستان از توقیف سه فروند لنج صیادی متخلف در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی کشور و کشف بیش از ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزارلیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
سرهنگ منصوررضا عزیزی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده درمورد تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام شدند.
وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بودند را مشاهده و با رعایت اقدامات تامینی و عملیاتی ضربتی شناور‌ها را توقیف کردند.
سرهنگ عزیزی اظهار کرد: در بررسی مرزبانان از شناور‌ها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از سه شناور کشف و ضبط شد.
جانشین مرزبانی استان خوزستان ضمن اعلام دستگیری هفت نفر و معرفی به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خاطر نشان کرد: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی