Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته شهرستان های ستاد هماهنگی ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با ارائه برنامه های پیشنهادی ۲۳ فرماندار برای نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نشست کمیته شهرستان های ستاد  هماهنگی ترویج مکتب سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع برنامه های نخستین سالگرد شهادت آن شهید والامقام در ۲۳ شهرستان استان، سه شنبه(۲۵ شهریور) با حضور اعضا و ارتباط ویدیوکنفرانس با شهرستان ها در سالن پیامبر اعظم(ص)استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



در این نشست محمدصادق بصیری، رییس این کمیته گفت: تاکنون سه جلسه در مرکز استان برگزار کردیم که منجر به چند مصوبه و تاکید شد شهرستان ها برنامه جامع و کاملی تدارک دیده و به کمیته شهرستان ها ارسال کنند‌.




وی افزود: در آن جلسات تاکید شد به منظور جلوگیری از تداخل و موازی کاری، همه برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی با کمیته شهرستان ها هماهنگ شود.

 



سیدابراهیم یزدی، دبیر کمیته شهرستان های ستاد ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه ها در سه شهر کرمان، گلباف(زادگاه شهید پورجعفری) و رابر(زادگاه شهید سلیمانی) به طور خاص برگزار می شود.



علی بابایی، فرماندار کرمان هم به ارائه برنامه های پیشنهادی بخش های تابعه پرداخت.

 


در این نشست فرمانداران ۲۳ شهرستان استان برنامه های متعدد و متنوعی پیشنهاد و ارائه دادند؛ از جمله امام جمعه فهرج که پیشنهاد ساعت توسل به ویژه برای دفع ویروس کرونا همزمان با ساعت شهادت حاج قاسم را داد.
 

 


فرماندار قلعه گنج هم با اشاره به اینکه جنوب استان مدیون رشادت های حاج قاسم در تامین امنیت پایدار منطقه است؛ از ساخت مستند " امنیت پایدار" روایتی از حضور سردار و همرزمانش در روستاهای ناامن قلعه گنج خبر داد.

 



یکی از برنامه های مشترکی که بیشتر شهرها بر آن تاکید کردند برگزاری مسابقه از وصیت نامه حاج قاسم بود.
 

 


سیدابراهیم یزدی در پایان گفت: برنامه های مصوب جلسه امروز متعاقبا" اطلاع رسانی می شود.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج مکتب حاج قاسم کمیته شهرستان ها کمیته شهرستان ها سالگرد شهادت برنامه ها حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی