Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه ستاد فضای سبز شهرستان ری افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و گسترش فضای سبز،  دولت نیز  حفظ منابع طبیعی و محیط زیست را در اولویت و پیگیری در  تصویب قانون هوای پاک از اهم اقدامات در این رابطه است.
معاون استاندار تهران اظهار داشت: تامین سرانه های فضای سبز از اولویت های اساسی است و تمامی دستگاه ها نسبت به توسعه فضای سبز اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: شهرداران و دهیاران تابعه با استفاده از ظرفیت های اداره منابع طبیعی شهرستان ری ایجاد و توسعه فضای سبز را در راستای افزایش سرانه ها وایجاد کمربند سبز در دستور کار قرار دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در ایجاد فضای سبز بایستی نوع پوشش گیاهی متناسب با اقلیم منطقه مدنظر قرار گیرد و به همین منظور شهرداری قلعه نو به عنوان یک شهر تازه تاسیس بصورت علمی و کارشناسی در کنار حفظ اراضی کشاورزی، فضای سبز استاندارد ایجاد کند.

شهرسان ری با یک میلیون نفر جمعیت دارای پنج بخش و ۶ شهر در جنوب تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران فضای سبز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران فضای سبز شهرستان ری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران فضای سبز اخبار کنکور شهرستان ری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری

محمدعلی چراغیان سرپرست اداره طرح و برنامه‌ریزی صنعتی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۱ طرح صنعتی این استان با پیشرفت ۹۰ درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند.

وی تاکید کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۴۵۸ میلیارد ریالی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

اتمام طرح‌های نیمه تمام راهبرد دولت سیزدهم در کشور

چراغیان افزود: این طرح‌ها شامل در زمینه صنایع فلزی، فلزات اساسی، محصولات بتنی، صنایع شیمیایی و غذایی است که در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ را فراهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش فولاد، شاهد افزایش تولید و تحقق شعار سال خواهیم بود.

چراغیان با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی تا تابستان امسال ادامه داد: بهره برداری از ۱۴ طرح صنایع غذایی به تامین امنیت غذایی استان کمک موثری خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • یک کشته و ۳ مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر