Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی دو بازیکن کلیدی در فاز تهاجمی شاید به این تیم ضربه بزند ولی باید به پرسپولیس فرصت داده شود تا بازیکنان جدید با تفکرات سرمربی هماهنگ شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنام طاهرزاده در خصوص پیش‌بینی خود از شرایط پرسپولیس در آسیا، اظهار داشت:

بازی در لیگ قهرمانان آسیا به مراتب سخت‌تر از بازی‌های داخلی ماست ولی هیچ چیز برای پرسپولیس تمام نشده و این تیم هنوز هم شانس برای صعود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

جدایی دو بازیکن کلیدی شاید به پرسپولیس ضربه بزند. فکر می‌کنم باید به پرسپولیس فرصت داده شود تا بازیکنان جدید با تفکرات سرمربی و تیم پرسپولیس هماهنگ شوند. کیفیت تیم‌ها در مسابقات آسیایی بسیار بالاست و تیم‌ها تا دندان مسلح هستند. آنها با خرید بازیکنان و مربیان خوب به لیگ قهرمانان آسیا می‌آیند. امیدوارم پرسپولیس بتواند در آسیا موفق باشد اما باید باور کنیم که کار بسیار سختی دارد.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص خرید‌های جدید پرسپولیس گفت:

کسانی که به پرسپولیس آمده‌اند، بازیکنان خوبی هستند ولی شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. این بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و تلاش‌شان دوبرابر گذشته باشد. آنها به خواسته یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمده‌اند و این مسئله مهمی است. پرسپولیس باید در آسیا بسیار هوشمندانه ظاهر شود تا بتواند از اعتبار فوتبال ایران به خوبی دفاع کند.

طاهرزاده در خصوص اینکه لیگ گذشته را چطور دیده، تصریح کرد:

فکر می‌کنم لیگ امسال به خاطر فاصله زمان و تعطیلات زیاد، فشردگی و خستگی بازیکنان کیفیت خوبی نداشت اما تا قبل از شیوع کرونا کیفیت نسبتا خوبی را از تیم‌ها شاهد بودیم.

پیشکسوت پرسپولیس در نهایت اضافه کرد:

متاسفانه در این ماه‌ها فقط از استقلال حمایت شده و شما دیدید برخی به دنبال آن بودند که سرمربی ایتالیایی را به استقلال بازگردانند. چرا در این مدت چنین کار‌هایی را برای پرسپولیس نکردند؟ من پاسخ را می‌دانم، چون پرسپولیس چند سالی است قهرمان شده و خیلی‌ها به دنبال این هستند با ایجاد حاشیه، تیم ما را زمین بزنند. نمونه‌اش همین قانون منع جذب بازیکن خارجی. نمی‌دانم این قانون از کجا آمده ولی متاسفانه باعث شده رقم قرارداد بازیکنان بالاتر برود و همه چیز بهم بریزد. بازیکنانی که در چند سال اخیر پول آنچنانی دریافت نکرده‌اند با استفاده از این قوانین رقم‌ خود را بالاتر می‌برند. این قانون در سال‌های آینده لطمه‌های بیشتری به فوتبال می‌زند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال بهنام طاهرزاده تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی عملکرد جالب توجهی داشت و توانست در پست‌های مختلف، بازیکنان خوب و با کیفیتی را همچون عبدالکریم حسن مرد سال ۲۰۱۸ آسیا و اوستون اورنوف پدیده تیم ملی ازبکستان را جذب کند.

پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی و جاشنین یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و حالا در کنار رقیب سنتی خود یعنی استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

هواداران این تیم در این روزها علاوه بر اینکه خواستار تکرار عنوان قهرمانی در این فصل و خاطرات خوب فصل گذشته هستند یک دغدغه مهم و جدی دیگر نیز دارند. در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.با مرور اسامی این بازیکنان و تعداد آنها، باید گفت سرخ‌پوشان در خطر از دست دادن یک تیم کامل از ستاره‌های خود هستند.

البته حضور بازیکنان و روند تمدید قرارداد آنها با باشگاه منوط به نظر سرمربی تیم یعنی اوسمار ویرا است. از طرفی نیز باشگاه مذاکراتی را با این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار خواستار حفظ تمامی بازیکنان خود بوده و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده است.

از طرفی نیز بسیاری از باشگاه های متمول لیگ برتری فرصت را مغتنم شمرده و در تلاش هستند تا از موقعیت پیش آمده استفاده کنند و ستاره‌های پرسپولیس را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها مذاکرات جدی با ۴ بازیکن این تیم داشته و به نظر می‌رسد اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قراداد بازیکنان خود اقدام سریع و موثری نداشته باشد، باید در پایان این فصل شاهد جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی تیم باشیم.

کد خبر 846461 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • گلایه ملی‌پوش شنا از تبعیض آشکار در ورزش ایران
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • خریدهای پرسپولیس‌ یکی از یکی بهتر